خوش آمدید

خدمات سئو سایت

تراشتگن امیدوار به قهرمانی آبی‌انار‌ها_تاشکن


به گزارش تاشکن

تراشتگن، سنگربان آلمانی آبی‌اناری‌ها او گفت: تیمش با بازیکنانی که در اختیار دارد می‌تواند فصل سپس بهترین نتایج را کسب کند.

ادامه مطلب
از وجود وزیر همیشه در صحنه تا جای‌خالی الناز شاکردوست برای اعتراض!


به گزارش

خبرگزاری موج


​، بارسلونا در بازی پایانی خود در رقابت‌های لالیگا به مصاف سویا رفت.

بارسلونا در این بازی خارج از خانه با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست اشکار کرد تا با ۸۵ امتیاز و قرار گرفتن در رده دوم جدول رده‌بندی فصل را به آخر رساند.

به نوشته مارکا، تراشتگن سپس از بازی او گفت: قبل از هر چیزی بگویم که جدایی ژاوی اصلا آسان نبوده است. او سال‌ها است یک دوست خوب برای من است و واقعا سخت است که دیگر او را در کنار خود نداشته باشیم. سال‌های سپس اشکار خواهد شد ژاوی دست به چه کار بزرگی در بارسلونا زد. برای او بهترین‌ها را آرزو می‌کنم،  چراکه او با لیاقت آن است. مدام در کنار ژاوی خواهیم می بود.

او در ادامه گفت: اکنون زمان خوبی برای سخن زدن نیست. به نظرم بارسلونا بازیکنان با سطح کیفی زیاد بالا در اختیار دارد. ما با این بازیکنان می‌توانیم یک فصل متفاوت را توانایی کنیم. فصل سپس توان رقابت با هر تیمی را داریم و می‌توانیم به اوج برگردیم.

ادامه مطلب
سعید عزت اللهی به امارات می‌رود

به گمان زیاد زیاد، هانسی فلیک، سرمربی قبل تیم ملی فوتبال آلمان جانشین ژاوی در بارسلونا خواهد شد و با آمدن این سرمربی باید چشم به راه تغییرات جدی در آبی‌اناری‌ها باشیم.




آیا این خبر سودمند می بود؟




دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع