خوش آمدید

تاخیر در ارسال اسناد تجهیزات پزشکی مصرفی به بیمه‌ها - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

تاخیر در ارسال اسناد تجهیزات پزشکی مصرفی به بیمه‌ها – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدحیدر محمدی، با اشاره به این که بودجه حوزه سلامت محدود است، اظهار کرد: یکی از اشکالات داخل در حوزه تجهیزات پزشکی عدم ارسال اسناد توسط مراکز درمانی و دانشگاهی به بیمه و توسط بیمه به سازمان برنامه و بودجه است، در حالی که سازمان برنامه و بودجه گفتن می‌کند که مشکلی برای پرداخت بدهی‌ها در این حوزه ندارد اما اسناد ملزوم با تأخیر ارسال می‌شود.

او گفت: از طرفی نیز تعداد بسیاری سند به بیمه‌ها اراعه شده و بیمه‌ها سندها را برای سازمان هدفمندی فرستادند اما این سازمان تا این مدت پولی به برخی از مراکز پرداخت نکرده است.

رئیس سازمان غذا و دارو از معاونت‌های غذا دارو سراسر سرزمین خواست که ارسال سندهای حوزه تجهیزات و ملزومات مصرفی پزشکی را پیگیری کنند.

ادامه مطلب
دلیل اُفت و قطعی  امروز آب برخی مناطق یاسوج چه بود/جزئیات قطعی 8 ساعته آب برخی از مناطق مرکز استان 

او گفت: سازمان غذا و دارو نیز به جد پیگیر فراهم ارز و نقدینگی از سازمان برنامه و بودجه و سازمان هدفمندی یارانه‌ها است، اما هنگامی پول از سوی سازمان هدفمندی به دانشگاه‌ها واریز می‌شود این پیگیری به مسئولیت دانشگاه است تا در ردیف خاص خود هزینه شود.

به حرف های محمدی، در سال قبل در برخی موارد ۵۰ درصد از پرداختی‌ها به شرکت‌ها نرسیده و در جاهای دیگر هزینه شده است، قطعاً اگر پرداختی صورت نگیرد شرکت‌ها با مشکلات بسیاری در فراهم روبه رو خواهند شد.

ادامه مطلب
پخش مراسم تشییع و اقامه نماز رهبر انقلاب از تلویزیون_تاشکن

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی