خوش آمدید

یک خیابان در کهریزک به نام «شهید آیت الله رئیسی» نامگذاری شد

یک خیابان در کهریزک به نام «شهید آیت الله رئیسی» نامگذاری شد_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرگزاری برنا، علی کلهر شهردار کهریزک با اشاره به حادثه دردناک پیش آمده برای آیت الله رئیسی و همراهان و شهادت آنها اظهار کرد: شهادت خادمین ملت در این حادثه علتتأسف و تألم مردم ایران و جهان شد.

وی علت وجود پرشور مردم در مراسمات بدرقه و تشییع شهدای خدمت را محبوبیت و خدمت خالصانه این شهدا گفت و او گفت: یکی از رویکرد‌های مدیریت شهری، پاسداشت مفاخر ملی است و در همین جهت بزرگداشت نام «شهید آیت الله رئیسی» به گفتن یکی از نماد‌های خدمتگزاری صادقانه در نظام مقدس جمهوری اسلامی مورد نظر شهرداری کهریزک قرار گرفت.

شهردار کهریزک او گفت: از آنجایی که مطرح تعریض خیابان شورا در دست عمل می‌باشد و در آینده‌ای نزدیک ناظر منفعت برداری از این بلوار خواهیم می بود، به پاس تلاش‎ها و خدمات «شهید آیت الله رئیسی» این بلوار به نام این شهید راه خدمت نامگذاری شد.

ادامه مطلب
بوئینگ رهگیر موشک‌های مافوق صوت برای دارپا می‌سازد

او گفت: این چنین به منظور گرامیداشت یاد دیگر شهیدان خدمت خیابان انبار مخابرات نیز که مطرح جدولگذاری و روکش آسفالت آن در دست عمل می‌باشد به نام شهید حسین امیرعبداللهیان و خیابان ورودی مهدی آباد و عبدل آباد نیز به نام شهید سید مهدی موسوی نامگذاری شد.

بر پایه گزارش پایگاه خبر رسانی وزارت سرزمین، شهردار کهریزک در ادامه گفت: این نام‌ها بعد از نظر برای تصویب در دستور کار کمیته نامگذاری شهر قرار گرفت که بعد از طی مرحله های و روال قانونی تکمیلی، این معابر به نام شهدای خدمت مزین خواهد شد.

ادامه مطلب
برنامه های رادیو و تلویزیون در سالروز ارتحال امام خمینی(ره)_تاشکن

انتهای مطلب/

دسته بندی مطالب

کسب وکار

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع