خوش آمدید

منچستریونایتد قهرمان جام حذفی انگلیس شد

منچستریونایتد قهرمان جام حذفی انگلیس شد_تاشکن


به گزارش تاشکن



تیم فوتبال منچستریونایتد با پیروزی برابر منچسترسیتی قهرمان جام حذفی انگلیس شد.

ادامه مطلب
در زیر یخچال‌های نمکی عطارد، امکان پذیر حیات وجود داشته باشد


به گزارش

خبرگزاری موج


، تیم‌های منچسترسیتی و منچستریونایتد در فینال جام حذفی انگلیس از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه امروز در ورزشگاه ومبلی لندن به مصاف هم رفتند.

سیتی بعد از قهرمانی در لیگ برتر به جستوجو دومین جام در این فصل می بود و در نظر دیگر یونایتد که با رده هشتمی در لیگ جزیره به کار او آخر داده است، به جستوجو جبران نتایج لیگ با قهرمانی و راهیابی به لیگ اروپا می بود.

بازی در حالی با برتری منچسترسیتی اغاز شد که یونایتد روی ضدحمله‌ها خطرناک و با برنامه نشان می‌داد. تاکتیکی که در دقیقه ۲۹ جواب داد و الخاندرو گارناچو روی نادرست دفاع کننده سیتی، توانست منچستریونایتد را به گل اول رساند. ۹ دقیقه سپس باز هم این یونایتد می بود که روی یک ضدحمله دیگر به گل رسید. این بار کوبی ماینو در دقیقه ۳۹ روی پاس برونو فرناندز توانست برای دومین بار دروازه استفان اورتگا را باز کند. نیمه اول با برتری ۲ بر صفر منچستریونایتد به آخر رسید.

ادامه مطلب
رئیس‌جمهور قهرمانی تیم ملی تکواندو ایران در جام‌جهانی را تبریک او گفت

نیمه دوم را سیتیزن‌ها برای جبران هجومی‌تر اغاز کردند. با این حال دفاع فشرده یونایتد مانع می‌شد که توپ به تور دروازه آندره اونانا بچسبد. با این حال، در دقیقه ۸۷ جرمی دوکو توانست تنها یکی از گل‌های خورده سیتی را جبران کند.

در نهایت منچستریونایتد توانست با نتیجه ۲ بر یک منچسترسیتی را ناکامی داده و قهرمان جام حذفی شود. بعد از ناکامی در لیگ قهرمانان اروپا، جام حذفی به دومین ناکامی پپ گواردیولا و شاگردانش تبدیل شد تا آنها فصل را با تنها یک جام به آخر برسانند.




آیا این خبر سودمند می بود؟






دیدگاه های ارسال شده توسط شما، بعد از تایید توسط خبرگزاری موج در وب انتشار خواهد شد.

ادامه مطلب
مسی تازه متولد شده است؟


مطلب هایی که حاوی تهمت و افترا باشد انتشار نخواهد شد.


مطلب هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد انتشار نخواهد شد.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع