خوش آمدید

خدمات سئو سایت

ما تیم شرمنده نیستیم/حتما قهرمان می‌شویم_تاشکن


به گزارش تاشکن

سرمربی استقلال:

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با مطمعن از این که تیمش در آخر فصل قهرمان لیگ خواهد شد، او گفت: من هیچوقت قول قهرمانی نداده ام اما با همه وجود برای پیروزی استقلال تلاش می کنیم.

ادامه مطلب
رده پنجم آسیا برای لیگ برتر فوتبال ایران ثبت شد_تاشکن


به گزارش

خبرگزاری موج


​، جواد نکونام در حاشیه تمرین امروز یکشنبه ۶ خرداد تیم فوتبال استقلال تهران اظهار داشت: دو هفته تا آخر رقابت‌های لیگ برتر زمان باقی مانده است و همه تمرکزمان روی دیدارها است. از روز اول گفتم که تا آخرین روز می‌جنگیم و زحمت خواهیم کشید.

او در ادامه گفت: هیچوقت قول قهرمانی نداده‌ام من حرف های‌ام اگر ۱۳ بازیکن هم داشته باشیم برای قهرمانی می‌جنگیم.

او در ادامه گفت: زیاد ها دوست نداشتند که استقلال نتیجه بگیرد و اظهار کردند که تیم پنجم و سیزدهم می شود اما من از روز اول گفتم که استقلال بزرگ است و نباید آن را کوچک کنیم که خدا را شکر با پشتیبانی هواداران و بازیکنان این اجازه را به آنها ندادیم. تا لحظه آخر نمی گذاریم آب خوش از گلوی فردی پایین رود.

ادامه مطلب
خواص مصرف روزانه شیر و لبنیات - تاشکن

سرمربی استقلال افزود: پرسپولیس تحت سختی است و مطمعن دارم در آخر لیگ جام قهرمانی از آن استقلال است. من سخن بگویید های سپس از بازی با نساجی را عینا تکرار می کنم، شما خودتان قضاوت بازی های پرسپولیس برابر سپاهان و ملوان را ببینید و سپس قضاوت دیدار ما با مس رفسنجان و نساجی را هم ببینید. او گفت و گو آن روز ما کاملاً درست و فنی می بود، چون با این اتفاقاتی که داور رقم می‌زند مگر می‌شود قهرمان شد؟

نکونام خاطرنشان کرد: بازیکنان استقلال حق ندارند روزی بد تمرین کنند ما این همه هوادار داریم؛ مگر می‌تواند بازیکن کم‌کاری کند. مسئله دوم این است که تیمی که باید شرمنده باشد ما نیستیم. ما زحمت‌مان را کشیدیم؛ افرادی دیگر باید شرمنده باشند که شرایط را سخت کردند، وگرنه ما تا الان قهرمان شده بودیم.

ادامه مطلب
تمرین پرسپولیس با چهار بازیکن و یک مربی تازه برگزار شد




آیا این خبر سودمند می بود؟




دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع