خوش آمدید

دبیر ستاد انتخابات مراکز استان‌های صدا و سیما انتخاب شد

دبیر ستاد انتخابات مراکز استان های صدا و سیما انتخاب شد_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش ، نظر به شهادت رئیس جمهور و با دقت به اصل ۱۳۱ قانون اساسی مبنی بر برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در مهلت ۵۰ روزه، حسن عابدینی معاون امور استان‌های صداوسیما، در حکمی، ابراهیم شکوری قائم مقام این معاونت را به گفتن دبیر ستاد انتخابات ریاست جمهوری منصوب کرد.

در بخشی از این حکم آمده است: تحول برای اجرای دستورالعمل‌های ستاد انتخابات رسانه ملی، برنامه‌ریزی برای تبیین جایگاه رأی مردم در جمهوری اسلامی، عرصه سازی هنرمندانه برای افزایش شراکت مردم پرهیز از دخالت هرگونه گرایش حزبی گروهی و جناحی در برنامه‌ها و هماهنگی مستمر با صدا و سیمای استانی از جمله ماموریت های شما است.

چند روز قبل با دقت به برگزاری پیش از موعد چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در تیرماه سال جاری، اولین جلسه ستاد انتخابات سازمان صداوسیما برگزار و پیمان جبلی در حکمی محمدعلی صائب را به سمت سرپرست ستاد انتخابات رسانه ملی منصوب کرد.

ادامه مطلب
خدمات بیمارستان کودکان سودمند می تواند الگوی کشوری شود - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن

روز قبل هم محسن برمهانی معاون سیما در حکمی محمدباقر اعلمی مدیر شبکه تهران را به سمت «دبیر ستاد انتخابات ریاست جمهوری سیما» منصوب کرد.

انتهای مطلب/

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع