خوش آمدید

خدمات سئو سایت

پرسپولیس من در شرایط باخت هم جنگنده و شجاع است_تاشکن


به گزارش تاشکن

سرمربی پرسپولیس:

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که دیدار تیمش روبه رو استقلال خوزستان در تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران به یادگار خواهد ماند.

ادامه مطلب
پرسپولیس یک - گل‌گهر صفر


به گزارش

خبرگزاری موج


، اوسمار ویرا بعد از برتری باورنکردنی تیمش روبه رو استقلال خوزستان با نتیجه ۴ بر ۳ در ورزشگاه آزادی در هفته بیست و هشتم لیگ برتر و رسیدن به صدر جدول، اظهار کرد: بازی امروز در تاریخ لیگ برتر به یادگار خواهد ماند، کم اتفاق می‌افتد که یک دیدار را سه بر صفر عقب باشید و در نهایت با برتری چهار بر سه رقابت خود را آخر دهید و امکان پذیر سالی یکبار این اتفاق رخ دهد.

وی با اشاره به این که نیمه اول دیدار روبه رو استقلال خوزستان زیاد برای تیمش سخت می بود، او گفت: می‌دانستیم که آن‌ها توپ‌های مستقیم ارسال می‌کنند و همین اتفاق هم رقم خورد. طبق معمول توپ‌های اول را می‌زدند و توپ‌های دوم را صاحب می‌شدند.

ادامه مطلب
تراشه هلیو G91 با حمایتاز دوربین‌های 108 مگاپیکسلی معارفه شد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با گفتن این که زیاد سخت می بود که در دقایق اول گل بخورند و یک موقعیت صد در صد را از دست بدهند، در عین حال گل دوم و سوم را نیز دریافت کنند، گفت: با این نتیجه به رختکن رفتیم و تصمیم گرفتیم یک تیم باشیم و به بازی برگردیم. احتمالا قول برد ندهم اما مدام پرسپولیس را شجاع و جنگنده خواهید دید.

اوسمار با اشاره به این که فوتبال گاها روی خوب خودش را مشخص می کند، او گفت: اگر تصمیم داریم کیفیت لیگ برتر فوتبال ایران زیاد تر باشد باید به تیم‌های کشورهای اطراف نیز نگاه کنیم. تیم‌های کشورهای حاشیه ایران با ۲۷ بازیکن بزرگسال که نزدیک به ۱۰ نفر آن‌ها خارجی می باشند، بسته خواهد شد در حالی که ما در فوتبال ایران با ۱۹ بازیکن بزرگسال تیم می‌بندیم. اگر تصمیم داریم ناظر لیگ بهتری باشیم باید در برخی قوانین تجدیدنظر کنیم.

ادامه مطلب
بسته خبری صداوسیما| چند انتصاب تازه در تلویزیون/پای تهیه کننده «نون خ» به جام جم باز شد




آیا این خبر سودمند می بود؟




دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع