خوش آمدید

بغض احمد نجفی شکست/امیدوارم راه «شهید رئیسی» گم نشود

بغض احمد نجفی ناکامی/امیدوارم راه «شهید رئیسی» گم نشود_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرنگار فرهنگی ، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور به‌همراه آیت‌الله آل‌هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و هیئت همراه در تاثییر سقوط بالگرد به شهادت رسیدند. 

چهره‌های شناخته شده و اهالی فرهنگ و هنر عکس العمل‌هایی را در صفحات مجازی خودشان نشان دادند. احمد نجفی بازیگر سینما و تلویزیون او گفت‌وگویی با خبرنگار تسنیم داشت. او که زیاد به سختی سخن بگویید می‌کرد او گفت: باید این ضایعه را به ملت ایران تسلیت بگوییم. 

او گفت: من دیشب تا اکنون نخوابیده‌ام و چشم به راه خبر بودم تا صبح که این خبر اظهار شد. اتفاقی افتاده که متأسفانه عزیزی با این همه سجایای اخلاقی و با این همه امید و آرزو برای مردم به ملکوت اعلی پیوست؛ واقعاً زحمت می‌کشید و فعالیت می‌کرد و حیف شد.

ادامه مطلب
افت حقوق گمرکی دارو و تجهیزات پزشکی - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن

نجفی با خواست از مردم و مسئولین، پافشاری کرد: امیدوارم که مردم ایران قدرِ این آدم‌ها را بدانند که به آنها خدمت می‌کنند و از مسئولین و تصمیم‌گیران امر این خواست را دارم آدم‌هایی همراه شوند چیزهایی از این شهید گرامی کم نداشته باشند و نگذاریم راهش گم شود. زیاد زحمت کشید در این دو سه سال دوندگی‌های زیاد داشت.

این بازیگر سینما و تلویزیون خاطرنشان کرد: من می‌دانم چه خبر است؛ از شهرها به روستاها و مناطق دورافتاده می‌رفت و باید قدرش را دانست. از صمیم قلب به خانواده محترم‌شان، مردم ایران و رهبری تسلیت می‌گویم. ان‌شاءالله این ضایعه‌ها که این روزها هرچند در سرزمین ما زیاد می‌شود درس عبرتی برای آیندگان و مسئولین اجرایی سرزمین باشد. بدانند ماموریت های سنگینی دارند همچون شهید رئیسی رئیس‌جمهور کشورمان که خستگی‌ناپذیر بودند، ۱۰ برابر زیاد تر باید جوش و خروش نشان دهند و یاد گرامی و عزیزان‌شان را زنده نگه دارند با کارهایی که می‌خواهند انجام بدهند. 

ادامه مطلب
«اخت الرضا» و «همه دختران من» در آخر هفته تلویزیون_تاشکن

نجفی در عکس العمل به رفتارهای شرم‌آورانه فارسی‌زبان‌هایی که در آن سوی مرزها هیزم روی آتش فتنه‌انگیزی‌های دشمنان می‌ریزند، افزود: زیاد حالم بد شد انسان زیاد صمیمی، خندان و بی‌ریا که کنار اهالی فرهنگ و هنر می‌نشستند با همه خوش و بش می‌کردند؛ واقعاً برایم باورنکردنی می بود. طوری با ما سخن بگویید می‌کردند که حس نمی‌کردیم ایشان رئیس‌جمهورند و مقام ریاست جمهور را بر پیشانی نداشتند. واقعاً شرم می‌کنم می‌بینم یک مشت آدمی که در خارج از سرزمین چیزی نمی‌فهمند و نمی‌دانند اظهار شعف می‌کنند؛ واقعاً شرم‌آور است که مراعات حقوق ایرانی را نمی‌کنند و قید و بندی به آینده سرزمین ندراند. متأسفانه شرم‌سار فارسی زبان‌هایی می‌شود که این‌گونه دشمنی می‌کنند و یقیناً چیزی از وجود این شهید بزرگوار نمی‌کند. 

وی در آخر پافشاری کرد: واقعاً آقای رئیسی را دوست داشتم و در این دو سه سال زیاد کارها کرد و منشأ خدمات بسیاری شد. ان‌شاءالله مردم قدر این آدم‌ها و خادمان خودشان را بدانند.

ادامه مطلب
ساختارهای قیمت گذاری که باید هنگام تعیین هزینه های آژانس خود در نظر بگیرید

انتهای مطلب/

دسته بندی مطالب

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع