خوش آمدید

آیپد مینی

آیپد مینی با نمایشگر OLED به گمان زیادً در سال ۲۰۲۶ از راه می‌رسد_تاشکن


به گزارش تاشکن

نقشه راه اپل که اخیراً آشکار شد، به‌صورت آشکار استراتژی اپل در اراعه محصولات آینده خود را مشخص می کند. آیپد مینی بعدی، مدل نسل هفتم، انچه که همه ما فکر می‌کردیم اواخر امسال یا حتی سال آینده اراعه نخواهد شد. با دقت به نقشه راه این شرکت، یک آیپد مینی ۸.۴ اینچی در سال ۲۰۲۶ داخل بازار خواهد شد و دارای صفحه نمایش OLED خواهد می بود. اکنون یک سرنخ مهم از گسترش این دستگاه انتشار شده است.

مطابق گزارش منبع کره‌ای Naver، سامسونگ گسترش یک پنل OLED در محدوده ۸ اینچی را اغاز کرده است که حرف های می‌شود برای نسل هفتم iPad mini منفعت گیری خواهد شد.

یک تحلیلگر دراین‌باره می‌گوید:

«سامسونگ دیسپلی، ماه قبل به خواست اپل اغاز به گسترش نمونه پنل‌هایی برای آیپد مینی OLED کرد. بعد از گسترش مثالهای اولیه در نیمه اول سال جاری و اگر همه چیز خوب پیش برود، در نیمه دوم سال این پنل‌ها داخل مرحله گسترش برای تشکیل زیاد خواهد شد.»

درحالی‌که منفعت گیری از پنل OLED برای مدل بعدی آیپد مینی امیدوارکننده به‌نظر می‌رسد، نمایشگر این دستگاه به گمان زیادً از فناوری OLED دولایه‌ای که در آیپد پرو وجود دارد، منفعت گیری نخواهد کرد.

منفعت گیری از OLED دولایه، صفحه‌نمایش آیپد پرو ۲۰۲۴ را زیاد روشن‌تر می‌کند و این چنین به آن دوام بیشتری می‌بخشد. بااین‌حال، منفعت گیری از این چنین نمایشگرهایی نیز زیاد گران است و این رویکرد برای آیپد مینی چندان ایده خوبی به‌نظر نمی‌رسد. اپل قیمت ارزان‌ترین آیپد پرو ۱۳ اینچی تازه را با ۲۰۰ دلار افزایش، به ۱۲۹۹ دلار رساند تا برخی از هزینه‌های اضافی برای تشکیل نمایشگر OLED را پوشش دهد.

ادامه مطلب
گسترش داروی سرطان با همکاری شرکت هوش مصنوعی

گمان وجود حافظه ذخیره‌سازی بالاتر در آیپد مینی نسل سپس

نسل ششم iPad mini در سال ۲۰۲۱ اراعه شد و قیمت مدل ۶۴ گیگابایت آن ۴۹۹ دلار است. این گمان وجود دارد که اپل برای نسخه نسل هفتم با نمایشگر OLED، مدل پایه را با فضای ذخیره‌سازی بیشتری اراعه کند. منفعت گیری از صفحه‌نمایش اولد به اپل این زمان را می‌دهد تا با ترکیب آن با ظرفیت ذخیره‌سازی زیاد تر، قیمت مدل پایه این دستگاه را بالاتر ببرد و بخشی از هزینه معاوضه نمایشگر را جبران کند.

دسته بندی مطالب

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی