خوش آمدید

غفلت از ظرفیت ماساژ درمانی در ایران/ تدوین دوره آموزشی - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

غفلت از ظرفیت ماساژ درمانی در ایران/ تدوین دوره آموزشی – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین رضایی زاده او گفت: در خصوص ماساژ با وجود این که یکی از موضوعات مهم مرتبط با سلامت جامعه است، تا بحال به دلایل گوناگون سیاستگذاری شفاف صورت نگرفته و متأسفانه این ظرفیت در سرزمین ما مغفول مانده است؛ در صورتی که می‌توان از این خدمت که ایران در آن صاحب سبک نیز هست، برای ارتقا سطح سلامت جامعه و کارآفرینی منفعت برد.

او گفت: در سرزمین چین به گفتن یکی از کشورهایی که در این حوزه فعالیت گسترده دارد، اراعه انواع ماساژ از خدمات مختصر و سرپایی تا خدمات حرفه‌ای و تخصصی به جامع صورت می‌گیرد تا در ابعاد و شکل‌های گوناگون از تکنیک‌های ماساژ برای تشکیل حال خوب در جامعه منفعت گیری کنند. در سرزمین ما نیز می‌بایست این ظرفیت مدیریت و هدایت شود و تحت نظارت صحیح قرار بگیرد تا مردم جامعه از این خدمت به طور بهینه منفعت مند شوند.

ادامه مطلب
علی صوفی در انتخابات ثبت نام کرد_تاشکن

دانشیار دانشگاه علوم پزشکی تهران با گفتن این نوشته که در وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی تهران نوشته ساماندهی ماساژ و گسترش منطقی و هماهنگ با قوانین آن به طور یک الزام در دستور کار قرار گرفته است، در ادامه گفت: از آنجایی که قدم اول در این مسیر آموزش است، دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت به گفتن دفتر سیاستگذاری حوزه خدمات مرتبط با طب ایرانی و مکمل در سرزمین، با هماهنگی معاونت درمان وزارت متبوع تصمیم گرفت دوره آموزشی ماساژ و اسپا را که کوریکولوم آن به تصویب انجمن علمی طب سنتی ایران رسیده است، به مرحله اجرا درآورد. در همین جهت تفاهم نامه‌ای بین انجمن علمی طب سنتی ایران و مرکز رشد فناوری طب و داروسازی سنتی و فرآورده‌های طبیعی دانشگاه علوم پزشکی تهران منعقد شد که این دوره توسط مرکز آموزش‌های آزاد دانشگاه علوم پزشکی تهران (سماد) برگزار شود.

ادامه مطلب
ماجرای نامه دو رئیس جمهور اسبق و تحول در مناظره چهارم_تاشکن

رضایی زاده افزود: این دوره به زودی به گفتن تنها دوره رسمی مورد قبول وزارت بهداشت ابلاغ خواهد شد و مراکز اراعه دهنده این خدمات در حوزه سلامت طی یک برنامه تدریجی مکلف خواهند شد برای ادامه فعالیت این دوره را پشت سر بگذارند.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ادامه مطلب
حمید مطهری سرمربی موقت تراکتور تبریز شد_تاشکن

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع