خوش آمدید

تدارک رادیو در آغاز ولادت امام زمان(عج)

اغاز به کار رادیو تبیین به پنجم خرداد موکول شد_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش ، رادیو تبیین با مقصد گفتن کارآمدی‌های نظام اسلامی در بستر جهاد تبیین و آگاهی‌بخشی برای مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن، برای دومین سال پیاپی روی موج ۹۵,۵ مگاهرتز، فعال می‌شود. فعالیت این رادیوی مناسبتی از ساعت ۹ صبح، روز شنبه ۱۴۰۳,۰۳,۰۵ ، به طور رسمی اغاز خواهد شد.

شایان دقت است در اخبار و اطلاعیه قبلی زمان اغاز به فعالیت سال دوم رادیو مناسبتی تبیین اول خرداد اظهار شده می بود که با دقت به خبر شهادت رئیس جمهور و جمعی از خادمان ملت و اظهار پنج روز عزای عمومی از طرف رهبر انقلاب (حفظه الله تعالی) زمان اغاز به کار این شبکه رادیویی در قالب این اطلاعیه اصلاح می‌شود.

اتخاذ راهبرد تهاجمی برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمن بر پایه مطالبات مقام معظم رهبری، اهمیت‌بخشی به نقش رسانه در تحکیم ایران قوی و مقتدر و راه‌اندازی پویش‌های گفتمانی وآگاهی‌بخشی مرتبط با ابزارهای رسانه‌ای در جنگ شناختی دشمن از جمله با اهمیت ترین راهبردهای این شبکه رادیویی خواهد می بود.

ادامه مطلب
فسخ قرارداد پرسپولیس با شهاب زاهدی

گفتنی است رادیو تبیین روی موج fm ردیف ۹۵,۵ مگاهرتز و برنامه کاربردی ایران صدا شنیده می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سامانه ۳۰۰۰۹۵۵ با برنامه‌های متعدد این شبکه رادیویی در تماس باشند.

انتهای مطلب/

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ادامه مطلب
ایجاد 20 هزار شغل جدید با افتتاح طرح های آبیاری و زهکشی غرب و شمال‌غرب کشور

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع