خوش آمدید

آیت الله رئیسی خدمتگزاری مخلص و مومن بود که خدماتش ماندگار شد

آیت الله رئیسی خدمتگزاری مخلص و مومن می بود که خدماتش ماندگار شد_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قزوین که در مسجدالنبی برگزار شد اظهارداشت: هم خود و هم دیگران را به مراعات تقوای الهی دعوت می کنم تا هیچ زمان خدا را فراموش نکنیم و به یاد معبود باشیم و با دعا و عبادت و بندگی راه رستگاری را طی کنیم.

امام جمعه قزوین با عرض تسلیت برای حادثه ناگوار تازه و شهادت رئیس جمهور و وزیر امور خارجه و تیم همراه فرمود: در هفته قبل حادثه دردآوری را ناظر بودیم و ملت یک رئویس جمهور خادم الرضا و خدمتگزار را از دست داد که این روزها در سوگش نشسته ایم.

خطیب جمعه قزوین تصریح کرد: نخستین نماز جمعه سپس از حادثه دردناک شهدای خدمت را در حالی برگزار می کنیم که ملتی داغدار است و این روزها یاد شهید آیت الله رئیسی رئیس جمهور محبوب ، شهید امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، آیت الله آل هاشم امام جمعه محبوب تبریز، سردار سید مهدی موسوی و تیم پرواز خلبان محسن دریانوش، سید کاظم مصطفوی و بهروز قدیمی که دیگر در بین ما وجود ندارند که این حادثه مولمه را به رهبر معظم انقلاب و خانواده‌های معزز شهدا تسلیت می گوییم.

ادامه مطلب
مانور خارج شدن قطار شهری از ریل - مشهد+ عکس

روز شهادت رئیس جمهور بنام« روز خدمت» تعیین شود

آیت الله عابدینی با اشاره به خدمات مورد قیمت رئیس جمهور و دولت سیزدهم او گفت: رئیس جمهور شهید و همراهانشان برای ترویج دین زیاد‌ تلاش کردند اما زندگی زیاد سخت و توام با فقری را سپری کردند و در ردیف شخصیت های برجسته قرار گرفتند و با افت بیکاری به رونق اقتصاد و صنعت و کشاورزی پشتیبانی کردند و در مبارزه با فساد جدی بودند .

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین یادآورشد: شهدای خدمت در اوج جوانمردی، مظلومیت و سادگی جان باختند و ثبت بیشتر از ۴۷ سفر استانی بیانگر تلاش بی منت این شهید می بود لذا نظر می کنیم روز۳۰ اردیبهشت به گفتن «روز خدمت» در تقویم جمهوری اسلامی 
گنجانده شود تا این شخصیت خدمتگزار بعنوان یک الگوی عملی به مردم و مسئولان معارفه شده و در تاریخ ثبت شود.

ادامه مطلب
مستندی از معمار و هنرمند برجسته ایرانی، فرداشب در تلویزیون_تاشکن

آیت الله رئیسی خدمتگزاری مخلص و مومن بود که خدماتش ماندگار شد

او گفت: شهید آیت الله رئیسی سفر با برکتی هم در استان قزوین داشتند و یادمان نمی رود هنگامی در قزوین در جمع کارگران یک کارخانه تشکیل مواد شوینده که همه کارگرانش از معلولان بودند وجود یافت و با آنها سر یک سفره نشست و مطالباتشان را پیگیری کرد که این سفر از یاد مردم نمی رود.

امام جمعه قزوین اصرار کرد: امروز به واسطه خدمات شهید آیت الله رئیسی توقع مردم ایران از رئیس جمهوری زیاد زیاد تر شده و کار روسای جمهور آینده زیاد دشوار است چون مردم معیار خدماتشان بر پایه کارکرد رئیس جمهور اسبق است.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

وی یادآور شد: شهید آیت الله سید ابراهیم رئیس عامل وحدت و حلقه اتصال تشکلها، احزاب و جریان‌های سیاسی می بود و در عرصه بین المللی هم اقدامت ماندگار و تاثیرگذاری داشت که وجود نمایندگان دهها سرزمین در مراسم تشییع بیانگر این موفقت دیپلماسی می بود.

ادامه مطلب
تیم ملی فوتسال در اولین قدم تورنمنت ویتنام ناکامی خورد_تاشکن

آیت الله عابدینی در خصوص مناسبت های هفته از جمله روز مقاومت و پایداری، روز نسیم مهر، راه اندازی سازمان وحدت آفریقا و اغاز بکار نخستین مجلس شورای اسلامی هم مطالبی فرمود.

انتهای مطلب

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع