خوش آمدید

خدمات سئو سایت

مردم خدمت خدام خود را از یاد نمی‌برند_تاشکن


به گزارش تاشکن

مدیرعامل پرسپولیس:

مدیرعامل پرپسولیس او گفت: از بین شهدای خدمت، در محضر ۴ تن از این بزرگواران وجود یافته بودم. باشگاه پرسپولیس در این سال‌ها و بعد از این که در پرونده‌های بین‌المللی به تنگنا بر می‌خورد ما چندین بار مزاحم شهید امیر عبداللهیان شدیم و او بدون هیچ معطلی کارهای ما را همانند یک وزیر ورزش جستوجو می‌کرد تا به مشکلی بر نخوریم.

ادامه مطلب
برانکو و اوسمار گزینه های هدایت پرسپولیس می باشند


به گزارش

خبرگزاری موج


، رضا درویش در حاشیه مراسم تشییع پیکر رئیس‌جمهور و هیأت همراه شهیدشان اظهار داشت: از بین شهدای خدمت، در محضر ۴ تن از این بزرگواران وجود یافته بودم. باشگاه پرسپولیس در این سال‌ها و بعد از این که در پرونده‌های بین‌المللی به تنگنا بر می‌خورد ما چندین بار مزاحم شهید امیر عبداللهیان شدیم و او بدون هیچ معطلی کارهای ما را همانند یک وزیر ورزش جستوجو می‌کرد تا به مشکلی بر نخوریم.

او در ادامه گفت: اگر بخواهیم یک کار دولت سیزدهم را نسبت به دیگر دولت‌ها برجسته شمرد همین نوشته خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس است در این راه شهید مالک رحمتی که مدتی در سازمان خصوصی سازی فعالیت داشت زیاد زحمت کشید و بعد از این که به سمت استانداری آذربایجان شرقی منصوب شد اما باز به من می‌او گفت هر کاری از دستم بر بیاید برای خصوصی سازی این دو باشگاه انجام می‌دهم.

ادامه مطلب
پایانی بر چالش تبلیغات در گوگل روی اسم رقیب_تاشکن

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس افزود: نباید از فداکاری‌ها و جانفشانی‌های شهید موسوی هم غافل شویم که او زیاد مرام ورزشی داشت و انشاالله همه این عزیزان سر سفره علی ابن موسی‌الرضا (ع) باشند. مردم همیشه نشان داده‌اند که برای خدام خود قیمت قائل می باشند و کارهای خوب دولت مردان در یاد مردم می‌ماند. انشاالله دوستی بین مردم و دولت ادامه دار باشد تا ناظر آینده‌ای بهتر برای ایران باشیم.




آیا این خبر سودمند می بود؟




دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع