خوش آمدید

فعالیت ۵۰۰ متخصص طب ایرانی در کشور/ تربیت متخصص در ۹ دانشکده - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

فعالیت ۵۰۰ متخصص طب ایرانی در سرزمین/ پرورش متخصص در ۹ دانشکده – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرگزاری مهر، نفیسه حسینی یکتا او گفت: با دقت به اسناد بالادستی و نگاه بین المللی به طب ایرانی، موظف هستیم در این حوزه تصمیم گیری و سیاستگذاری درست داشته باشیم.

او گفت: اکنون ۹ دانشکده طب ایرانی در دانشگاه‌های علوم پزشکی سرزمین به پرورش متخصص طب ایرانی مشغول می باشند.

حسینی یکتا با اظهار این نوشته که نزدیک به ۵۰۰ متخصص طب ایرانی در سطح سرزمین مشغول خدمت می باشند، او گفت: بالغ بر ۱۰۰۰ پزشک عمومی دوره‌های مورد قبول وزارت بهداشت در حوزه طب ایرانی را پشت سر گذاشته اند و مشغول به فعالیت می باشند.

او گفت: برنامه ریزی برای آموزش نیروهای متخصص مورد قبول وزارت بهداشت برای اراعه خدمات در سطوح و تنوع گوناگون، مدام در دستور کار دفتر طب ایرانی و مکمل بوده است.

ادامه مطلب
قیمت فیدلیتی پرایم از سوی بهمن موتور افزایش یافت + جدول بهمن 1402
آخرین مطالب

حسینی یکتا او گفت: دوره‌های گوناگون مهارتی در رشته‌های گوناگون نظر شده و به اجرا در آمده است. ما در صدد رد و یا قبول دوره‌های گوناگون برگزار شده در سطح سرزمین نیستیم اما نیاز به همسان سازی و تشکیل دوره‌های جامع برای آموزش نیروهای مورد قبول وزارت بهداشت و معارفه آنها به مراکز درمانی و معاونت بهداشت وزارت بهداشت مدام وجود داشته است.

مدیرکل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت افزود: یکی از سیاست‌های مهم دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت که برنامه ریزی در آن عرصه را با جدیت پیگیری می‌کنیم، او گفت و گو گسترش گردشگری سلامت طب ایرانی و جذب توریست در این حوزه است.

ادامه مطلب
گوگل برای گسترش هوش مصنوعی، دارایی‌های مهم خود را قربانی می‌کند

دسته بندی مطالب

کسب وکار

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع