خوش آمدید

استقبال قزاقستان از همکاری دارویی با ایران - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

دستاوردهای دولت رییس جمهور شهید در حوزه دارو – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدحیدر محمدی او گفت: عمل های زیاد بزرگی در حوزه سلامت اتفاق افتاد که افتتاح ۱۷ خط دارویی تازه و رونمایی از چندین داروی دانش بنیان، اجرای مطرح دارویار در سال ۱۴۰۱، تشکیل تعداد بسیاری از محصولات دانش بنیان هایتک حوزه تجهیزات و ملزومات پزشکی از جمله دستگاه شتاب دهنده خطی، دستگاه سیتی اسکن، دستگاه الکتروشوک، ونتیلاتور تنفسی، ماشین‌های بیهوشی، دستگاه‌های دیالیز تخصصی پزشکی و تعداد بسیاری از ملزومات مصرفی با همت شرکت‌های دانش بنیان و پشتیبانی‌های بی‌بدیل ایشان انجام شد.

او گفت: پشتیبانی‌های ایشان در گسترش امنیت غذایی و فرمایشات و رهنمودهای مکرر در لزوم ترقی امنیت غذا و خبر رسانی به مردم در خصوص دسترسی به غذای سالم و پشتیبانی همه دستگاه‌ها برای فراهم و بالا بردن دسترسی مردم به غذای سالم در روزهای آخر سال ۱۴۰۲ را فراموش نمی‌کنیم.

ادامه مطلب
برخی داروهای پروستات به پیشگیری از زوال عقل پشتیبانی می کنند - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن

محمدی در ادامه گفت: پیگیری‌های های مکرر رئیس جمهور فقیدمان برای حمایتاز تشکیل و تولیدکنندگان و پیشنهاد برای در برتری قرار دادن سلامت مردم و فراهم دارو، تجهیزات و شیرخشک نوزادان به دستگاه‌ها و دستورات مکرر برای پرداخت اعتبارات به قید فوریت برای حوزه سلامت و تعداد بسیاری از پشتیبانی‌های دیگر ایشان علتشد که ما امروز خلأ حضورشان را دوچندان حس کنیم.

او گفت: امروز قطعاً جمهوری اسلامی ایران یک یار بی بدیل و یک مجاهد بزرگ را از دست داد و امیدوارم در نزد خداوند متعال و جوار سیدالشهدا و سرور سالار شهیدان آرام بگیرند.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
ساخت پلاستیکی که در وقتی کمتر از 7 ماه تجزیه می‌شود_تاشکن

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع