خوش آمدید

پورتال پرحاشیه پخش زنده نیویورک و دوبلین دوباره شروع به کار کرد

پورتال پرحاشیه پخش زنده نیویورک و دوبلین مجدد اغاز به کار کرد_تاشکن


به گزارش تاشکن

پورتال دوگانه‌ای که در نیویورک و دوبلین ساخته و چندی قبل به‌علت حرکت نامناسب مردم تعطیل شده می بود، مجدد اغاز به کار کرد. اکنون مردم این دو شهر می‌توانند به‌صورت زنده شهر روبه رو را ببینند و با شهروندان آن‌جا تعامل داشته باشند.

به‌گزارش BBC، شورای شهر دوبلین اظهار کرده است که پخش زنده در این شهر تنها از ساعت ۱۱ صبح تا ۲۱ شب به زمان محلی ادامه خواهد داشت. در نیویورک نیز پورتال وابسته از ۶ بامداد تا ۱۶ سپس از ظهر به زمان محلی به پخش زنده ادامه می‌دهد. در بیانیه شورای شهر دوبلین ذکر شده است که این پورتال دقت ده‌ها هزار نفر را به خود جذب و در فضای آنلاین نیز نزدیک به ۲ میلیارد عکس العمل دریافت کرده‌اند.

تدبیرها محافظتی تازه برای پورتال پخش زنده دوبلین و نیویورک

در نیویورک قرار است در میانه ساعات فعالیت پورتال، نیروی حراست وجود داشته باشد. در بیانیه منتشره آمده است: «ما قدم‌هایی را برداشتیم تا مانع از رفتن مردم روی پورتال و نگه‌داشتن گوشی جلوی لنز دوربین را بگیریم. تیم Portals.org از یک راهکار تشخیص مجاورت منفعت گیری کرده است. اکنون اگر فردی پای خود را روی سکوی پورتال بگذارد یا جلوی دوربین را بگیرد، عکس پخش زنده در هر دو پورتال در دو طرف اقیانوس اطلس محو می‌شود.»

ادامه مطلب
نکاتی درمورد فعالیت سکوهای پرمخاطب خارجی در سرزمین
پورتال پرحاشیه پخش زنده نیویورک و دوبلین مجدد اغاز به کار کرد_تاشکن ۱۴

شورای شهر دوبلین پیش‌تر به‌جستوجو حرکت نامناسب مردم، مصرف مواد مخدر در روبه رو دوربین و رفتارهای بی‌ادبانه این برنامه را متوقف کرده می بود. یکی از شهروندان ایرلندی تصاویری از حملات ۱۱ سپتامبر را به دوربین این درگاه نشان داده می بود. در نیویورک نیز مثالهای شبیهی رخ داده می بود. برای مثال، یکی از شهروندان تصویری از یک سیب‌زمینی را به پورتال نشان داده می بود تا به قحطی بزرگ ایرلند در بین سال‌های ۱۸۴۵ و ۱۸۵۲ اشاره کند.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
ماموگرافی از ۴۰ سالگی جهت نجات جان زنان بیشتری می شود - تاشکن

پورتال شهر دوبلین در تقاطع خیابان North Earl با خیابان O’Connell قرار گرفته است. پورتال نیویورک نیز در یکی از شلوغ‌ترین تقاطع‌های شهر یعنی در محل Flatiron South Public Plaza در خیابان بیست‌وسوم واقع شده است.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع