خوش آمدید

پرچم شهید رئیسی را به زمین نخواهیم گذاشت

پرچم شهید رئیسی را به زمین نخواهیم گذاشت_تاشکن


به گزارش تاشکن

 

 به گزارش  خبرگزاری برنا تهران، مراسم مذکور عصر دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه در پی سانحه سقوط بالگرد در منطقه ورزقان آذربایجان شرقی و شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه، آیت‌الله سید محمدعلی آل هاشم امام جمعه تبریز، مالک رحمتی استاندار تبریز، سردار سیدمهدی موسوی رئیس یگان حفاظت رئیس‌ جمهوری، سرهنگ خلبان سید طاهر مصطفوی، سرهنگ خلبان محسن دریانوش و سرگرد فنی بهروز قدیمی برگزار شد. 

 این تجمع مردمی با وجود جمعی از خانواده معظم شهدا و شهروندان بصیر و ولایی شمیرانات، مجتبی ذاکریان فرماندار با همراهی معاونان و کارکنان فرمانداری شمیرانات، سید مهدی صباغ شهردار شمیران (منطقه یک تهران)، حجت الاسلام والمسلمین احسان بی‌آزار تهرانی متولی آستان مقدس امام‌زاده صالح علیه السلام، مدیران و مسئولان سطح شهرستان، فرماندهان نواحی بسیج و سبزپوشان نیروی انتظامی همراه می بود.
 
فرماندار شمیرانات: پرچمی را که حضرت آقای رئیسی برداشتند، بر زمین نخواهیم گذشت 

ادامه مطلب
نقد فیلم Anatomy of a Fall

 فرماندار شهرستان شمیرانات بعد از قرائت مطلب تسلیت رهبر معظم انقلاب اسلامی در پی این سانحه، اظهار داشت: این مجلس به یاد و بزرگداشت مردی برگزار شده که عهد بسته می بود سپری برای ولایت باشد و آبرو و دارایی خود را برای دفاع از امام جامعه و ولی خدا در دست بگیرد. 

 او گفت: بزرگ مردی‌ که در راه خدمت به خلق از سرزنش سرزنش‌کنندگان و طعنه طعنه‌زنندگان هیچ باکی نداشت و هرچه در این مسیر سخت بر او گذشت با صبوری گذراند و خم به ابرو نیاورد. به طوری‌که با این‌که دست ایشان پر می بود، هیچ‌گاه نشنیدیم کنایه‌ای بزند، گله های کند و یا حواله دهد که این حالت حاضر، میراث گذشتگان است. 

ادامه مطلب
افتتاحیه چهاردهمین جشنواره مردمی عمار/ لطیفی: برایم دعا کنید فیلم بد نسازم

ذاکریان در این تجمع مردمی گفتن داشت: بنده از طرف خدمت‌گذاران شما در دولت در محدوده شمیرانات ضمانت می‌دهم پرچمی را که حضرت آقای رئیسی و همراهان ایشان برداشتند ان‌شاءالله بر زمین نخواهیم گذشت و این راه با اقتدار ادامه اشکار خواهد کرد؛ نشانه آن هم همین است که پنج روز عزای عمومی اظهار شد اما یک روز تعطیل نشد. 

 نماینده عالی دولت در شمیرانات در ادامه گفت: مسیر خدمت‌‌رسانی به مردم، مسیری‌ست که آقای رئیسی با سه سال الگوسازی و با خون خود آن را به یک مکتب خدمت‌رسانی و الگوی حکمرانی تبدیل کرد. ما نیز قطعاً در رسیدگی به مسائل مردم در طول ایامی که دوره گذار از این مرحله است، کوتاهی نخواهیم کرد. 

مقصد شهید رئیسی خدمت به مردم می بود؛ نه جواب به یاوه‌گویان 

 حجت الاسلام والمسلمین مهدی دانشمند سخنران این مراسم نیز ضمن گرامیداشت ولادت امام رضا علیه السلام و تسلیت شهادت خادمان مردم، به توصیف خصوصیاتی از شهید جمهور پرداخت و اظهار داشت: شهید رئیسی اهل نشستن و خوش‌گذرانی نبوده است، چراکه برای ریاست جهموری نقشه نداشت و برای خدمت آمده می بود. 

ادامه مطلب
آی‌‎مک M3 معرفی شد؛ مشخصات + قیمت

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

 وی با اشاره به این‌که رئیس شهید دولت سیزدهم از متلک و تهمت در امان نبوده است، ابراز داشت: فردی که در مسیر امامت و ولایت قرار می‌گیرد و پرورش شده این مکتب است، پاسخی به یاوه‌گویی‌ها نمی‌دهد و زمان خود را صرف جهاد و خدمت و امیدآفرینی برای مردم می‌کند که این خود بزرگ‌ترین سیلی به دشمنان است.

انتهای مطلب/ 

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع