خوش آمدید

پخش مراسم تشییع و اقامه نماز رهبر انقلاب از تلویزیون

پخش مراسم تشییع و اقامه نماز رهبر انقلاب از تلویزیون_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش ، از همان زمان اظهار خبر شهادت شهیدان خدمت و اظهار عزای عمومی و تا هم اکنون معاونت سیمای رسانه ملی با راه اندازی «ستاد بزرگداشت شهدای خدمت» به دبیری محمدحسین کشکولی مدیر شبکه قرآن و معارف سیما با حمایتمرکز تشکیل و فنی معاونت سیما و همراهی شبکه‌های تلویزیونی و هم افزایی مراکز مرتبط استانی به طور لحظه‌ای رویدادهای مرتبط با این حادثه دلخراش را به سمع و نظر بینندگان رسانده است و در ادامه نیز وجود باشکوه مردم در مراسم تشییع تهران و استان‌های مورد نظر را به عکس می‌کشد.

در تهران دوربین های شبکه های سراسری در موقعیت های گوناگون مراسم تشییع و اقامه نماز توسط مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) بر پیکر شهید حجت‌الاسلام سیّدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور اسلامی ایران، دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، حجت‌الاسلام‌ آل‌هاشم نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی، دکتر رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و دیگر همراهان در سانحه هوایی را پوشش خواهند داد. 

ادامه مطلب
هواوی می‌خواهد با هارمونی، چین را از سیستم‌عامل‌های آمریکایی بی‌نیاز کند_تاشکن

خاطرنشان می‌شود، از صبح روز چهارشنبه ۲ خرداد در تهران نمازگزاران محترم می‌توانند برای ورود به دانشگاه تهران از ساعت ۵:۳۰ صبح از درب های ورودی منتهی به خیابان قدس نبش طالقانی (ضلع شرقی)، بلوار کشاورز، خیابان پورسینا (ضلع شمالی)، خیابان کارگر شمالی و خیابان ادوارد براون (ضلع غربی) عمل کنند.

اقامه نماز بر پیکر شهدای خدمت توسط رهبر معظم انقلاب از ساعت ۹ صبح در دانشگاه تهران اغاز خواهد شد و آیین تشییع از میدان انقلاب تا میدان آزادی صورت می پذیرد.  

شبکه های یک، دو، سه، قرآن، چهار، تهران و افق وجود باشکوه مردم برای وداع با رییس جمهور شهید و یارانش را به طور زنده پخش خواهند کرد و شبکه‌های دیگر نیز قسمت‌هایی از شکوه وجود مردم را به عکس خواهند کشید‌. 

ادامه مطلب
جزییات حمایتبیمه سلامت از بیماران سوختگی - تاشکن

قاب‌های ماندگار وجود قدرشناسانه مردم ولایت مدار، با استقرار دوربین‌ها و تجهیزات و نیروهای تخصصی مرکز تشکیل و فنی سیمای رسانه ملی در دانشگاه تهران، خیابان ۱۶ آذر، میدان انقلاب، تقاطع نواب، تقاطع بهبودی، تقاطع یادگار امام، دانشگاه شریف، میدان آزادی، از فراز برج آزادی و خودروهای اختصاصی حمل پیکر مطهر شهدا فراهم خواهد شد. 

هم‌افزایی معاونت سیما با دیگر مراکز استانی در به عکس کشیدن با لیاقت مراسم تشییع همچون استان های آذربایجان شرقی و قم، در دیگر استان ها تا زمان خاکسپاری پیکر مطهر شهدای خدمت ادامه خواهد داشت.

انتهای مطلب/

دسته بندی مطالب

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

ادامه مطلب
سامسونگ باگ حسگر تاثییر انگشت گلکسی S23 در One UI 6.1 را رفع می‌کند_تاشکن

اخبار تکنولوژی



منبع