خوش آمدید

رقیب تسلا مدل 3

هوندا رقیب تسلا مدل ۳ را تا سال ۲۰۳۰ روانه بازار خواهد کرد_تاشکن


به گزارش تاشکن

شرکت ژاپنی هوندا تصمیم دارد تا سال ۲۰۳۰، یک مدل سدان الکتریکی را به‌گفتن رقیب تسلا مدل ۳ داخل بازار کند. این ماشین یکی از هفت مدل تازه هوندا است که به گفتن خودروهایی ساختارشکن شناخته خواهد شد و تا سال ۲۰۳۰ به بازار خواهند آمد.

هوندا سری تازه محصولاتش را سری صفر نامیده است. علت این نام‌گذاری، افت وزن خودروها در قیاس با رقبای هم سطح و این چنین بهبود کارکرد آن‌ها در تست‌های آیرودینامیکی است. به حرف های هوندا، این خودروها با تمرکز بر لذت رانندگی گسترش خواهند یافت.

رقیب دردسرساز و ژاپنی تسلا مدل ۳ در راه است

هوندا برای تشکیل یک مدل قوی جهت رقابت با تسلا مدل ۳، تعداد قطعات مورد منفعت گیری در هر ماشین را به حداقل می‌رساند. این چنین شاسی ماشین از جنس آلومینیوم سبک وزن به کار گرفته خواهد شد. شاسی خودروهای هوندا به روش دایکست ساخته خواهند شد، روشی که برای تشکیل مدل‌های مینیاتوری ماشین منفعت گیری می‌شد و اکنون برای ساخت تسلا مدل Y مورد منفعت گیری قرار می‌گیرد.

ادامه مطلب
دانشمندان آب گریزترین سطح تاریخ را ساختند + عکس

در کنار تشکیل رقیب تسلا مدل ۳، نسل آتی هوندا سیویک نیز با افت وزن همراه خواهد می بود. این ماشین بر پایه شاسی تازه هوندا گسترش می‌یابد. این چنین مجموعه قوای فنی هیبریدی نسل بعدی هوندا سیویک شامل موتور، مبدل گشتاور و گیربکس در قالب یک مجموعه قرار می‌گیرند. جمع‌آوری مجموعه قوای فنی در کنار هم، ۱۰۰ کیلوگرم افت وزن را برای هوندا سیویک آینده به ارمغان خواهد آورد.

هوندا رقیب تسلا مدل ۳ را تا سال ۲۰۳۰ روانه بازار خواهد کرد_تاشکن ۱۴

یکی دیگر از جذابیت‌های محصولات تازه هوندا، سیستم چهارچرخ محرک این خودروها خواهد می بود. به این علت می‌توان او گفت که هرکدام از مدل‌های هوندا از یک جفت موتور الکترونیکی منفعت گیری خواهند کرد. شرکت ژاپنی می‌گوید که قطعات سنگین همچون موتور و باتری را در پایین و مرکز ثقل ماشین نصب خواهد کرد. پلتفرم خودروهای تازه هوندا همانند به اسکیت‌بورد خواهد می بود که ضخامت کمتری در کف خواهد شد و وزن آن نیز نسبت به پلتفرم‌های جاری افت خواهد یافت. در نهایت منفعت گیری از این پلتفرم، گسترش خودروهای اسپرت را برای هوندا آسان‌تر می‌کند. نخستین محصول سری ۰ هوندا در سال ۲۰۲۶ روانه بازار خواهد شد. این ماشین یک سدان خواهد می بود. تا سال ۲۰۳۰، شاسی‌بلندهای متوسط و کوچک فرد دیگر نیز از این سری اراعه خواهد شد.

ادامه مطلب
تمرین تیم فوتبال پرسپولیس با برگشت کاپیتان امید عالیشاه

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع