خوش آمدید

پیام‌های تسلیت رؤسای صدا و سیما و ساترا

مطلب های تسلیت رؤسای صدا و سیما و ساترا_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش ، متن مطلب تسلیت پیمان جبلی رئیس صدا و سیما بدین شرح است:

«بسم رب الشهدا و الصدیقین

انا لله و انا الیه راجعون؛ شهادت خادم امام رضا(ع) و مردم ایران، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و همراهان عزیزش را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، استوانه محکم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی)، بیت معزز آن شهیدان و مردم شهیدپرور و قدرشناس تسلیت و تعزیت می‌گویم. بی‌شک روایت خبر این شهادت برای رسانه ملی رخدادی سخت می بود. همکارانم در سازمان صداوسیما با قلبی پرخون و دل‌هایی دلواپس، لحظه به لحظه این اتفاق را به خبر مردم رساندند در حالی‌که خود، داغدار و اشک ریز بودند.

بی‌شک فقدان آن سید بزرگوار که مدام دقت خاصی به رسانه ملی داشت و دیدار آن شهید گرامی از سازمان صداوسیما در ۱۶ مرداد سال قبل، خاطرات ماندگاری را ذهن اهالی رسانه به یادگار گذاشت، گواه این دقت خاص می بود. از خداوند بزرگ می‌خواهیم به ما هم چون آن گرامی شهید، توفیق شهادت در راه خدمت به خود و مردم بدهد، شهادت موهبتی است که ایزد منان جز به خاصان خود اراعه نمی دارد و خوشا به حال سید محرومان و یارانش که مشمول این موهبت الهی شدند.»

ادامه مطلب
مواظب قاتل خاموش باشید/ افراد بالغ باید غربالگری فشارخون شوند - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن
آخرین مطالب

مطلب تسلیت رییس ساترا به مناسب شهادت رییس‌ جمهور و هیات همراه

متن مطلب رییس، معاونان و مدیران سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و عکس فراگیر در فضای مجازی ( ساترا ) به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون « شهادت آیت‌‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی ، رئیس‌جمهور محترم، مغتنم و محبوب جمهوری اسلامی ایران و دیگر همراهان گرامی ایشان را در مسیر خدمت به ملت ایران بر تاثییر سانحه هوایی تسلیت می‌گوییم و رحمت و مغفرت الهی را برای ایشان از درگاه پروردگار متعال مسئلت داریم».

ادامه مطلب
وجود مو روی لاله گوش نشانه این بیماری است

رئیس و اعضای شورای معاونان و مدیران ساترا

بالگرد حامل آیت الله رئیسی ظهر دیروز زمان برگشت از مراسم افتتاح چندین پروژه در مناطق مرزی شمال غربی سرزمین به تبریز در اطراف ورزقان دچار سانحه شد. در این سانحه، علاوه بر رئیس جمهور، وزیر امور خارجه، امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی و تیم پروازی و حفاظت همراه نیز به شهادت رسیدند.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

انتهای مطلب/

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع