خوش آمدید

جنایات اسرائیل در جبالیا ۱۳ شهید برجای گذاشت

جنایات اسرائیل در جبالیا ۱۳ شهید برجای گذاشت_تاشکن


به گزارش تاشکن

مطابق گزارش الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی به جنایت‌های وحشیانه خود علیه ساکنان نوار غزه و کشتار بی‌رحمانه آنان ادامه می‌دهد.

ارتش رژیم صهیونیستی در جنایتی هولناک، با بمباران گروهی از غیرنظامیان در اردوگاه جبالیا واقع در شمال نوار غزه ۱۳ فلسطینی را به شهادت رساند.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که یک نوزاد دختر فلسطینی در بیمارستان شهید کمال عدوان نوار غزه در نتیجه توقف کار دستگاه اکسیژن به شهادت رسیده است.

علاوه بر این ارتش رژیم صهیونیستی با مقصد قراردادن خانه‌ای در شهر «بیت لاهیا» واقع در شمال نوار غزه شماری از فلسطینیان را به شهادت رساند و شمار فرد دیگر را نیز زخمی کرد.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
تبلت گلکسی تب A9 سامسونگ در تاریخ 13 مهرماه معرفی می‌شود

چندین نفر دیگر نیز در دعوا ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه «یبنا» و مرکز شهر رفح دچار صدمه شدند. در نتیجه دعوا ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه مصبح واقع در شمال شهر رفح نیز چندین نفر از ساکنان این منطقه به شهادت رسیدند.

این چنین خبرنگار الجزیره گزارش داد که توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی طبقه پنجم بیمارستان «العوده» واقع در اردوگاه جبالیا را مقصد قرار داده است.

مقداری پیش‌تر نیز وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه با صدور بیانیه‌ای تازه ترین آمار شهدا و زخمی‌های حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر سال قبل میلادی تا بحال را خبرداد.

بر پایه اظهار وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه، در نتیجه حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر سال قبل میلادی تا این لحظه، ۳۵ هزار و ۵۶۲ نفر به شهادت رسیده‌اند.

این چنین این نهاد پزشکی فلسطینی فرمود که شمار کلی زخمی‌های حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از اغاز جنگ در این باریکه به ۷۹ هزار و ۶۵۲ نفر رسیده است.

ادامه مطلب
دو برنامه انتخاباتی تازه در راه

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه خبرداد که در ۲۴ ساعت قبل ارتش رژیم صهیونیستی ۱۰ جنایت و کشتار را در نوار غزه مرتکب شده است.

این چنین وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه فرمود که حملات ۲۴ ساعت قبل ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه، شهادت ۱۰۶ و زخمی‌شدن ۱۷۶ نفر را در پی داشته است.

انتهای مطلب/

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع