خوش آمدید

خدمات سئو سایت

اوسمار در پرسپولیس ماندنی شد_تاشکن


به گزارش تاشکن

باشگاه پرسپولیس با خواست مالی تازه مدیر برنامه‌های اوسمار ویه‌را برای تمدید قرارداد سرمربی‌گری او موافقت کرده، اما برای نهایی شدن ادامه همکاری باید قرارداد امضا شود.

ادامه مطلب
وجود علیرضا بیرانوند در درون دروازه بستگی به نظر مربیان پرسپولیس دارد_تاشکن


به گزارش

خبرگزاری موج


، اوسمار ویه‌را، سرمربی برزیلی پرسپولیس که نظر تمدید قرارداد این تیم را برای یک فصل دیگر دریافت کرده می بود با خواست یک تیم اماراتی برای فصل آینده مواجه شد.

با این حال، اوسمار به مدیر برنامه‌های خود اظهار کرده نظر تمدید با پرسپولیس را پیگیری کند و کاری به دیگر تیم‌های خواست‌دهنده نداشته باشد، چون تصمیم دارد به حضورش در جمع سرخپوشان پایتخت ادامه دهد.

مدیر برنامه‌های سرمربی برزیلی سرخپوشان نیز با وجود اختلاف‌نظر مالی با باشگاه اظهار کرده، ویه‌را هیچ گزینه فرد دیگر را پیگیری نمی‌کند و فقط به ماندن در پرسپولیس فکر می‌کند. باشگاه پرسپولیس نیز با مبلغ موردانتظار ویه‌را موافقت کرده تا دیگر هیچ مشکلی برای تمدید قرارداد او برای دو فصل دیگر با پرسپولیس وجود نداشته باشد.

به این علت اگر ویه‌را موافقت کند قرارداد او سپس از بازی با استقلال خوزستان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر تمدید می‌شود تا برنامه خود برای نقل و انتقالات فصل آینده را نیز اراعه دهد.

ادامه مطلب
مدیرعامل صندوق حمایتاز قهرمانان و پیشکسوتان سرزمین منصوب شد

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال خوزستان، جمعه چهارم خردادماه ۱۴۰۳ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.




آیا این خبر سودمند می بود؟




دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع