خوش آمدید

نظام سلامت کشور وامدار شهید رئیسی است - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

نظام سلامت سرزمین وامدار شهید رئیسی است – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در متن بیانیه هیأت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی آمده است: خبر شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور سرزمین و همراهان ایشان قلب‌های ملت ایران را در بهت و اندوه فرو برد. تقارن آسمانی شدن این خادم جمهور با میلاد امام مهربانی‌ها، امام هشتم علی‌بن موسی‌الرضا (ع) که در راه خدمت به مردم و پیشرفت سرزمین از هیچ تلاشی کوتاه نکرد، به صفای باطن و اخلاص ایشان گواهی می‌دهد

ایران اسلامی و ملت شریف و قدرشناس ایران اکنون با قلبی آکنده از اندوه در اغاز بدرقه عالمی مدبر، مدیری توانا، خادمی صادق و مردی از تبار مردم قرار گرفته است.

هیأت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی، امروز داغدار فقدان همراهی صدیق و حمایتنستوه است که در این زمان تازه، جانانه و خاضعانه در مسیر بهبود سلامت مردم پایمردی نمود و کوششهای شبانه روزی و خستگی ناپذیر این مجاهد مغتنم، الگویی بی بدیل برای همه مدیران و تلاشگران رقم زد.

ادامه مطلب
فقط با یک کوله‌پشتی خوش‌اندام شوید

نظام سلامت سرزمین به دلایل متغیری رهین و وامدار آیت الله رئیسی است؛ از وجود سرزده در جلسات مدیریت بیماری کرونا تا اصرار بر الزام به سرانجام رساندن پروژه‌های عمرانی بهداشتی و درمانی دانشگاه همه بر نگاه متعالی ایشان نسبت به ترقی خدمات حوزه سلامت گواهی می‌دهد.

با تاسی به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، دانشگاه نیز بر مشی و مسیر خدمتگزاری رئیس جمهور شهید آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی محکم خواهد می بود و با انگیزه و روحیه انقلابی که از آن سید بزرگوار و خادم الرضا دریافت نموده ایم، تعالی و استقلال ایران و ایرانی را سرلوحه امور قرار خواهد داد.

ادامه مطلب
پرداخت ۴۶۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان از ابتدای سال جاری

شهادت آیت‌الله رئیسی که همت و جهادش برای پیشرفت و گسترش سرزمین و خدمت به مردم شریف ایران اسلامی تا ابد از یادها نخواهد رفت؛ ما را به گفتن کارگزاران نظام سلامت بیشتر از پیش مصمم می‌سازد تا در راه اعتلای نظام سلامت از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.

اگرچه تا سالیان متمادی جای خالی ایشان پُر نخواهد شد؛ اما ما دانشگاهیان علوم پزشکی شهید بهشتی عهد می‌بندیم تا مدام برای قدم برداشتن در راه ایشان پیشگام باشیم.

هیأت رئیسه دانشگاه ضمن عرض تسلیت به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اعضای محترم هیأت دولت، بیت شریف این شهید جمهور و ملت شریف ایران، ضمن تداوم کوششهای علمی و خدمات بهداشتی و درمانی برای شهدای تازه علو درجات و برای مردم گرامی سلامتی و توفیق از خداوند متعال مسئلت دارد.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ادامه مطلب
قیمت ساینا S برای دومین بار متوالی توسط سایپا افزایش یافت! + جدول مهر 1402

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع