خوش آمدید

پیام تسلیت چمران در پی شهادت رئیس‌جمهور و هیأت همراه

مطلب تسلیت چمران در پی شهادت رئیس‌جمهور و هیأت همراه_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرگزاری برنا، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در پیامی شهادت آیت‌الله ابراهیم رئیسی و هیأت همراه را که در حادثه سقوط بالگرد در روز قبل به مقام رفیع شهادت رسیدند، تسلیت او گفت.

بر پایه گزارش سایت شورای شهر تهران، در مطلب تسلیت رئیس شورای شهر تهران آمده است:

«انا لله و اناالیه الراجعون

خبر شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، خادم الرضا و رئیس‌جمهور سرزمین، حسین امیرعبدالهیان وزیر امور خارجه، آیت الله آل هاشم نماینده ولی فقیه و امام جمعه معزز تبریز و جمعی از همراهان، در سانحه تلخ سقوط بالگرد در میانه خدمت، قلب‌های‌ مردم قدرشناس و شریف ایران را در ماتم و اندوه فرو برد.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
مصوبات شورای هنر از زبان ایمانی خوشخو/سند سینما سریعتر می رسد_تاشکن

آیت الله رئیسی عمر پربرکت خویش را در کسب معارف دینی، وجود در حرم مطهر رضوی به گفتن خادم الرضا و تولیت آستان مقدس امام رضا(ع)، خدمت در دستگاه قضا و خدمت در کسوت رئیس قوه مجریه گذراند و با عنایت به ساده زیستی، مردم داری و روحیه جهادی و انقلابی خود، محبوب قلوب مردم به اختصاصی محرومین و مستضعفان می بود. جدیت و استقامت سید محرومان در پیگیری و اهتمام برای حل مشکلات و مطالبات و شهادت در راه خدمت به مردم، مثال‌زدنی‌ و الهام‌قسمت‌ همه مسئولان و متولیان سرزمین بوده است.

شهادت آیت الله رئیسی و دیگر خادمان نظام فقدانی بزرگ است و امید است با تمسک به منویات مدبرانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، همدلی مسئولان و شراکت آحاد مردم ناظر عبور از این روزهای تلخ و جانکاه باشیم.

ادامه مطلب
چگونه وزن خود را کنترل کنیم؟

اینجانب به همراه اعضای شورای اسلامی شهر تهران، این ضایعه جانسوز و شهادت مردان خدا را به مقام معظم رهبری( زید عزه)، اعضای محترم هیات دولت، بیت محترم شهدای داغدار و ملت نجیب و عزادار ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می نمایم. از خداوند رحمان‌ علو درجات و محشور شدن با ائمه اطهار را مسئلت‌ دارم.»

انتهای مطلب/

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع