خوش آمدید

عیدی سینمایی تلویزیون در نیمه شعبان

توقف پخش سریال های طنز تلویزیون و یک جشنواره رضوی_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرنگار فرهنگی ،‌ تلویزیون از همان لحظات ابتدایی که خبر سانحه بالگرد حامل رئیس‌جمهور به طور غیرتأیید شده در فضای‌ رسانه‌ای سرزمین پخش شد، همه برنامه‌های روتین خود را به این اتفاق تعلق داد. پوشش اخبار حادثه و بعد از اظهار شهادت همه برنامه‌ها در همه شبکه‌ها به این سمت رفت. 

به این علت سریال‌ها و برنامه‌های طنز متوقف خواهد شد هم چنان که شبکه آی‌فیلم از شبِ قبل به علت وقوع سانحه برای بالگرد رئیس‌جمهور تحول کرد و سریال‌های طنز را تا خبر‌ثانوی پخش نخواهد کرد. 

هم چنان که در شبِ میلاد امام رضا(ع) همه اختصاصی برنامه‌های تلویزیون به سمت پوشش مراسم دعا و نیایش برای سلامتی رئیس‌جمهور رفت.

این چنین لحظاتی پیش فرهاد قائمیان مدیر بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) خبرداد که به مناسبت شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در حادثه بالگرد، اختتامیه این جشنواره که قرار می بود امشب در مشهد مقدس برگزار شود لغو خواهد می بود.

ادامه مطلب
تلسکوپ گایا نیم میلیون ستاره جدید و 15 هزار سیارک را کشف کرد
آخرین مطالب

گفتنی است، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور به‌همراه آیت‌الله آل‌هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و هیئت همراه در تاثییر سقوط بالگرد به شهادت رسیدند.

انتهای مطلب/

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

ادامه مطلب
کدام افراد کلیدی OpenAI همراه با سم آلتمن به مایکروسافت می‌پیوندند؟

اخبار تکنولوژی



منبع