خوش آمدید

بهترین میکروفن برای خرید در سال 1403 کدام است؟

بهترین میکروفن برای خرید در سال ۱۴۰۳ کدام است؟_تاشکن


به گزارش تاشکن

سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درمورد محتوای آن ندارد.

دستمزدهای دلاری توی یوتیوب علتشده که زیاد از کاربرها جستوجو تشکیل محتوا توی این فضا باشن. واسه همین زیاد از اون‌ها جستوجو وسایلی می‌گردن تا بتونن ازشون برای تشکیل بهترین محتوا منفعت گیری کنن. در واقع هر چی این تجهیزات بهتر باشه، خروجی نهایی هم کیفیت بالاتری رو داره. به جز این یه سری از خواننده‌ها و کسایی که توی کار موسیقی هستن هم جستوجو تجهیزات خوب می‌گردن. میکروفن وسیله‌ایه که توی این فعالیت‌ها مشترکه و هر فردی باید بسته به نیاز خودش اون‌ها رو انتخاب کنه. توی این نوشته قراره چندتا میکروفون رو بهتون معارفه کنیم که توی سال ۱۴۰۳ می‌تونه بهترین انتخاب براتون باشه.

بهترین میکروفون‌ها در سال ۱۴۰۳

خروجی صدای باکیفیت و بدون نویز فقط با خرید میکروفن مناسب تشکیل می‌شه. شما می‌تونین این محصول‌ها رو بر پایه ویژگی‌هایی که دارن انتخاب و بعدش برای کاری که می‌خواین منفعت گیری کنین. توی این تکه می‌خوایم چندتا از میکروفون‌هایی رو بهتون معارفه کنیم که سال قبل هم به گفتن بهترین‌ها از نظر مردم انتخاب شدن. مشخصات هر کدوم رو می‌تونین توی صفحه خودشون در سایت صدااستور هم ببینین و اگه خواستین اون‌ها رو به همراه بقیه تجهیزات همانند پایه میکروفن خواست بدین:

ادامه مطلب
اینفوگرافی غربالگری دیابت و پرفشاری خون - تاشکن
آخرین مطالب

میکروفون استودیویی ماونو مدل DGM20 RGB

میکروفن DGM20 RGB یه مدل استودیوییه که با وزن حدودی ۲۷۰ گرمه تشکیل شده. بدنه‌ این میکروفون از آلومینیوم ساخته شده که علتشده مقاومتش بالاتر بره و دوام زیاد خوبی رو داشته باشه. توی این محصول الگوی قطبی کاردیوید رو می‌تونین ببینین. این چنین با داشتن یه سیم که رابط تایپ سی و یو اس بی داره به دستگاه‌های گوناگون وصل می‌شه. این محصول یه خروجی هدفون هم داره که امکان مانیتورینگ همزمان رو موقع کار بهتون می‌ده. برای مشخصات مربوط به صدای میکروفن هم می‌تونیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • درگاه میکروفون: TYPE C – جداشونده
  • فرکانس پاسخگویی: ۲۰۰۰۰ – ۵۰ وات
  • حساسیت: USB: -8.5 dBFS/Pa | XLR: -51.2 dBV/Pa
  • نسبت سیگنال به نویز (SNR): 73 دسی بل
ادامه مطلب
ملاکی‌شو؛ اولین جشنواره بهاره ملاک_تاشکن

میکروفون یقه ای با سیم کامیکا مدل CVM-SIG.LAV V05

خرید میکروفن Comica CVM-SIG.LAV V05 به گفتن یه محصول مناسب همه جهته انتخاب عالی برای همه کاربرهاست. با این محصول می‌تونین صدای آشکار و دقیق رو مستقیما با دوربین‌های DSLR/mirrorless و یا رکوردر ضبط کنین. روی کابل محصول یه ماژول هست که کلید تنظیم صدا داره و برای تحول دادن صدای ضبط شده ازش منفعت گیری می‌شه. قیمت میکروفن CVM-SIG.LAV V05 با وجود مشخصات مربوط به صدایی که برای اون حرف های شده کاملا مناسبه. این ویژگی‌ها رو می‌تونین بین موارد زیر ببینین:

  • فرکانس پاسخگویی: ۱۸۰۰۰ – ۶۰ هرتز
  • حساسیت: ۳۵±۲- دسی بل
  • نسبت سیگنال به نویز (SNR): 65 دسی بل
  • SPL: 100 دسی بل
بهترین میکروفن برای خرید در سال ۱۴۰۳ کدام است؟_تاشکن ۱۹

میکروفون داینامیک ماونو مدل PD100U

گزینه بعدی برای خرید میکروفن، میکروفن رومیزی PD100U هست. این مدل از نوع داینامیکه و بدنه‌ای از جنس فلز داره و به همین خاطر زیاد مقاومه. یه کابل ۱۵۰ سانتی‌متری برای محصول در نظر گرفته شده و می‌تونه توی ۳۶۰ درجه هم به طور کامل بچرخه. برای این محصول الگوی قطبی کاردیوید رو می‌‌بینیم که برای اکثر کاربرها مناسبه. این چنین نشونگر LED، قابلیت تنظیم گین، پایه جداشونده و مبدل تایپ سی به یو اس بی هم توی اون دیده می‌شه. مشخصات فنی مربوط به صدای محصول رو هم می‌تونین بین ویژگی‌های زیر ببینین:

  • فرکانس پاسخگویی: ۶۰ – ۱۴۰۰۰ هرتز
  • حساسیت: ۴۸- دسی بل
  • SPL: 127 دسی بل
ادامه مطلب
هفت سر اژدها و پرداخت به مساله فساد_تاشکن

میکروفون کنفرانسی یانمای مدل G11

میکروفن با سیم G11 با حساسیت بیشتر از حد، می‌تونه صدای اطراف رو به خوبی دریافت کنه. این محصول طراحی ساده‌ای داره و جنس بدنه‌اش هم از فلزه که علتشده مقاومت بیشتری داشته باشه. پایه‌های میکروفون هم زیاد خوب ساخته شدن و موقع منفعت گیری نمی‌لغزن. کابلش هم با کیفیته و مقاومت زیاد خوبی داره.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ویژگی‌های دیگه‌ برای این محصول شامل داشتن نور آبی و کلید قطع و وصل لمسیه. این چنین برای منفعت گیری از اون نیازی به نصب درایور خاص ندارین و سپس از اتصال کابلش، به راحتی می‌تونین ازش منفعت گیری کنین. الگوی قطبی که برای میکروفون درنظر گرفته شده Omni-Directional و مشخصات فنی مربوط به صدای اون هم شامل موارد زیر هستن:

  • فرکانس پاسخگویی: ۵۰-۱۶۰۰۰ هرتز
  • امپدانس: ۲.۲ کیلو اهم
  • حساسیت: ۳۸±۳- دسی بل
ادامه مطلب
فناوری تازه سامسونگ و گوگل؛ رقیبی برای دالبی اتموس در راه است

میکروفون قلمی رود مدل NT5

میکروفن رود rode مدل NT5 یه محصول واقعا کم نویز هست و قیمت زیاد خوبی داره. این مدل از نوع کندانسر بوده و با داشتن دیافراگم کوچیک خودش بهترین انتخاب برای ضبط هر نوع سازی همانند گیتار، فلوت، ویولن، ساکسیفون و… به حساب میاد. توی این مدل الگوی دریافت کاردیوید رو می‌بینیم و جنس بدنه‌ش هم از نیکل ساتنه هست. مشخصات مربوط به صدای محصول هم عبارت هستند از:

  • فرکانس پاسخگویی: ۲۰۰۰۰ – ۲۰ هرتز
  • امپدانس: ۱۰۰ اهم
  • حساسیت: ۳۸±۲- دسی بل
  • SPL: 143 دسی بل

میکروفون یقه ای بی سیم بویا مدل BY-XM6-S3 رابط LIGHTNING

این مدل از میکروفن بویا از نوع یقه‌ایه و وزن فرستنده‌ش ۳۵ گرمه و وزن گیرنده‌ش ۱۶ گرم در نظر گرفته شده. این میکروفن بی سیم کاندنسریه و الگوی قطبیش Omni-Directional هست. یقیناً می‌تونین از سیم میکروفن هم برای اتصال منفعت گیری کنین. درگاه میکروفونش یه جک ۳.۵ میلی‌متری داره و فرستنده هم از نوع لایتنینگه. منبع تغذیه محصول باتریه با ۷ ساعت شارژدهیه و امکاناتی همانند نشونگر LED، صفحه نمایش، کلید قطع و وصل میکروفون، تنظیم گین و فیلتر نرم کنندگی صدا رو هم داره. در نهایت سپس از اتصال، صدایی با مشخصات زیر رو در اختیارتون قرار می‌ده:

  • فرکانس پاسخگویی: بین ۱۸۰۰۰ تا ۳۵ هرتز
  • حساسیت: ۳۹ دسی‌بله
  • نسبت سیگنال به نویز: ۸۴ دسی‌بله
ادامه مطلب
اظهار ضوابط و بایدها و نبایدهای تبلیغات نامزدها در صداوسیما_تاشکن

بهترین انتخاب برابر است با بهترین کیفیت

1716202893 111 بهترین میکروفن برای خرید در سال 1403 کدام است؟ تاشکن
بهترین میکروفن برای خرید در سال ۱۴۰۳ کدام است؟_تاشکن ۲۰

توی این نوشته به بازدید و معارفه چند نمونه از میکروفن‌ها پرداختیم. به طور حتم تعداد این محصولات زیاد زیاد تر از اون چیزی هستن که حرف های شد و هر کدومشون توی یه دسته‌بندی مخصوص به خودشون قرار می‌گیرن. برای مثال میکروفن اسپیکر، میکروفن ضبط صدا، میکروفن بلوتوثی، میکروفن گوشی، میکروفن لپتاپ و… که مشخصات و ویژگی‌های مخصوص به خودشون رو دارن و قیمت میکروفن هم بر همین مبنا اشکار می‌شه. شما می‌تونین این محصول‌ها رو از سایت صدااستور بخرین یا حتی تست میکروفن رو توی شوروم صدااستور انجام بدین. در آخر هم هر مدلی که فکر می‌کنین براتون بهتره انتخاب کنین.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع