خوش آمدید

قشر متوسط جامعه هنوز به نهضت افزایش جمعیت نپیوسته اند - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

قشر متوسط جامعه تا این مدت به نهضت افزایش جمعیت نپیوسته اند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی رضایی افزود: بر پایه قانون جوانی جمعیت آنچه مربوط به حوزه سلامت بوده و وظایفی که بر مسئولیت سلامت گذاشته شده بر پایه مفاد قانون برسی مثبتی دارد.

معاون بیمه و خدمات سازمان بیمه سلامت در ادامه گفت: تسهیلاتی که قرار می بود برای زوج‌های نابارور و مادران باردار و فرزندان متولد شده در نظر گرفته شود؛ اجرا گذاشته شد و شاخص‌های حوزه سلامت برای جوانی جمعیت در این حوزه مثبت می بود و پیروزی‌هایی در این حوزه داشتیم.

رضایی او گفت: اکنون خدمات ناباروری هم در قسمت دولتی و هم در قسمت خصوصی پوشش ۹۰ درصدی بیمه‌ای دارد که حمایتخوبی است ضمن این که برای مادران باردار و کودکانشان تا ۵ سالگی پوشش بیمه‌ای برقرار شده است.

وی در جواب به این سوال که آیا پشتیبانی‌های قانون جوانی جمعیت در حوزه سلامت برای جوانی جمعیت و افزایش شاخص کل جمعیت کافی بوده است، افزود: اگر آخرین آمار از شاخص جمعیت سرزمین را ملاک قرار دهیم به نظر می‌رسد نه تنها تغییری در شاخص کل جمعیتی ما تشکیل نکرده بلکه شاخص جمعیتی ما افت هم داشته است.

ادامه مطلب
سلب امتياز سيم كارت همراه اول
آخرین مطالب

معاون بیمه و خدمات سازمان بیمه سلامت او گفت: اهداف قانون جوانی جمعیت جز در قسمت سلامت محقق شده است و در دیگر حوزه‌ها نیاز به بازنگری دارد.

رضایی افزود: بر پایه آمارگیری سال ۱۴۰۲، رشد جمعیتی سرزمین ۷۱ صدم درصد گفتن شده و این جمعیت مساعد نیست و نگرانی این است که کارشناسان جمعیتی اعتقاد دارند در سال‌های آینده نرخ جمعیت به کمتر از این هم افت می‌یابد که علتتأثر است و به همین علت به نظر می‌رسد باید از کارشناسان اهل فن جمعیتی پشتیبانی گرفته شود و در حوزه‌هایی ورود و اندوخته گذاری کنیم که بتواند شاخص کل را تحت تأثیر قرار دهد، به این علت بازنگری الزامی است و باید به دیگر علل رشد جمعیت دقت شود و با اهمیت ترین آن در حوزه‌های اقتصادی و امید آفرینی است برای نسلی که نیازمندیم به این نهضت افزایش جمعیتی بپیوندند.

ادامه مطلب
ملی‌پوشان ووشو ایران به مقام قهرمانی انتخابی جام جهانی رسیدند_تاشکن

معاون بیمه و خدمات سازمان بیمه سلامت او گفت: ما جمعیت سه فرزند به بالا را احتمالا در اقشار ضعیف‌تر جامعه بتوانیم تبلیغ کنیم، اما در دیگر اقشار احتمالا زیاد مورد دقت قرار نگیرد و جمعیتی که اکنون با این سیاست قهر کرده اند و تا این مدت به سیاست‌های جمعیتی نپیوسته اند قشر متوسط جامعه می باشند که اگر آنها به این نهضت بپیوندند و حتی یک تا دو فرزند هم بیاورند می‌تواند جمعیت سرزمین را منقلب کنند و آنها نیاز به دقت دارند و سیاستگذار این قشر را باید دریابد.

دسته بندی مطالب

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

ادامه مطلب
فدراسیون فوتبال نژادپرستانه پیشکسوت باشگاه اسپورتینگ علیه طارمی را محکوم کرد

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع