خوش آمدید

با این بازی موبایلی تبدیل به مکانیکی حرفه‌ای شوید

دانلود بازی موبایلی Almora Darkosen_تاشکن


به گزارش تاشکن

اگر علاقه‌مند به توانایی بازی‌های نقش آفرینی موبایلی هستید، در این نوشته با بازدید بازی iOS و اندروید Almora Darkosen همراه ویجیاتو باشید.

باید اعتراف کرد که بازی‌های نقش آفرینی همیشه به گفتن انتخاب‌ اول گیمرها شناخته خواهد شد. این سبک از بازی‌ها دنیاهای جذابی را به عکس می‌کشند و علتخواهد شد تا گیمرها سفری اسرارآمیز برای گیمرها باشند. این سبک از بازی‌ها همانطور که از نامشان پیداست، به شما اجازه خواهند داد تا به گفتن افراد مختلفی بازی کنید و داستان خودتان را بسازید. عناوین نقش آفرینی به شما اجازه تبدیل شدن به هرکسی را خواهند داد و این سبک از بازی‌ها را می‌توان روی پلتفرم‌های مختلفی اشکار کرد. بعد به این علت اگر طرفدار بازی‌های موبایلی هستید، در این نوشته با بازدید بازی موبایلی Almora Darkosen همراه ویجیاتو باشید.

بازی Almora Darkosen یک بازی نقش آفرینی – اکشن کمتر شناخته‌شده است که توسط استودیوی جدا گانه Gear-Studio انحصارا برای پلتفرم موبایل ساخته شده است. استودیویی که در بین بازی‌سازهای بزرگ موبایلی، نام چندان آشنایی نیست. Gear-Studio برای اولین توانایی خودش را در ساخت بازی‌های موبایلی با عنوانی به نام Tupek کسب کرد. Tupek چندان بازی موفقی نبوده است و استودیوی Gear-Studio نیز از این نوشته آگاه می بود. به این علت آن‌ها در سال ۲۰۱۴ به سراغ عنوانی به نام Almora Darkosen رفتند. یک بازی دارک فانتزی به سبک عناوین کلاسیک دهه ۹۰ میلادی که روایتی متفاوت از دنیای یک بازی نقش آفرینی روی موبایل داشت.

ادامه مطلب
تقدیر وزیر بهداشت از زحمات نیروی‌های اورژانس تهران - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن
آخرین مطالب

1716088600 78 دانلود بازی موبایلی Almora Darkosen تاشکن
1716088600 168 دانلود بازی موبایلی Almora Darkosen تاشکن

طولی نکشید که این بازی موبایلی برخلاف توانایی اول آن‌ها، با پیروزی نسبتا خوبی رو به رو شد. این بازی موبایلی فقط روی گوگل پلی‌استور، بیشتر از ۱ میلیون‌بار دانلود شد و امتیاز آن نیز به ۴.۶ از ۵ رسید. آماری که خبر از محبوبیت Almora Darkosen در بین موبایل گیمرها می‌داد و همه‌چیز آماده می بود تا ما مهمان یک بازی قشنگ و دوست داشتنی باشیم. از طرفی این بازی روی کاغذ سخن برای گفتن داشت و خودش را در حد و اندازه یک بازی باکیفیت موبایلی نشان می‌داد.

ادامه مطلب
فصل دوم «محفل» به ماه رمضان می رسد

برای قرن‌ها منطقه Darkosen واقع در جزیره مرموز و فراموش‌شده Almora، منطقه‌ای ممنوعه می بود که شایعه ها ترسناکی درمورد آن نقل بودند. مطابق باور مردم محلی، این تکه از جزیره، توسط شیاطین، ارواح و موجودات فراطبیعی احاطه شده است. هیچکس جرئت ورود به این منطقه را ندارد. منتهی بالاخره بعد از زمان‌های طویل، نوبت آن رسیده تا پرده از راز این منطقه برداشته شود. کاراکتر شما در این بازی مسئول است تا سری به این جزیره بزند. در ابتدا این سفر، همه‌چیز عادی بنظر می‌رسد و کاراکتر شما می‌تواند با سخن بگویید با محلی، اطلاعات ارزشمندی را درمورد این جزیره به دست بیاورد. اما با پیش‌روی در بازی، همه‌چیز رفته رفته پیچیده‌تر می‌شود.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ادامه مطلب
آمار مایکروسافت اج در سال 2023؛ مقابله با 127 میلیون دعوا فیشینگ

وقتی‌که برای اولین‌بار قدم در دنیای این بازی می‌گذارید، با پیامی از سوی سازنده این بازی رو به رو می‌شوید. پیامی که اطلاعات ارزشمندی درمورد این بازی به ما می‌دهد و ثابت می‌کند که Almora Darkosen با قیمت‌تر از آن‌چیزی است که فکرش را می‌کنید. در این مطلب ذکر شده که Almora Darkosen در طول ۹ سال و فقط توسط یک نفر ساخته شده است. این بازی ترکیبی از یک توانایی نقش آفرینی با المان‌های هک اند اسلش است که در دنیایی فانتزی جریان دارد. دنیایی که چندان هم بی‌شباهت به جهان‌ بازی‌هایی همانند دارک سولز و ویچر نیست.

1716088600 315 دانلود بازی موبایلی Almora Darkosen تاشکن
1716088600 98 دانلود بازی موبایلی Almora Darkosen تاشکن

دانلود بازی موبایلی Almora Darkosen تاشکن.svg1716088600 295 دانلود بازی موبایلی Almora Darkosen تاشکن.svg

بازی Almora Darkosen یک توانایی کاملا آفلاین موبایلی است

اما این همه ماجرا نیست. یکی از چیزهای دوست داشتنی که درمورد این بازی زیاد حائز اهمیت است، سبک و سیاقی است که بازی Almora Darkosen در آن جریان دارد. اگر انتظار گرافیکی کنسولی از این بازی را دارید، باید بیخیال Almora Darkosen شوید. اما اگر تا این مدت هم به بازی‌های کلاسیک قدیمی علاقه‌مندید، Almora Darkosen می‌تواند گزینه خوبی برایتان باشد. قدم اول، زنده ماندن در جهان این بازیست! همانطور که می‌دانید، بقا در جزیره‌ای مرموز و ناشناخته، دردسرهایی نیز دارد و طبیعتا برای اشکار کردن حقیقت این جزیره، باید بهای آن را نیز بپردازید.

ادامه مطلب
سرویس تپسی VIP آمد؛ سفرهای لوکس چند صد هزارتومانی با سمند، کمری و سوناتا

این چنین درست همانند هر بازی نقش آفرینی فرد دیگر، در دنیای این بازی نیز فرصتی فراهم شده تا شما بتوانید با دیگر NPCها سخن بگویید کنید. این گفتگوها به شما پشتیبانی می‌کنند تا با آن‌ها ربط بگیرید و اطلاعات ارزشمندی درمورد این جزیره مرموز کسب کنید. جزیره‌ای که رازهای بسیاری را در دل خودش نهان کرده و قطعا سفری اسرارآمیز است. با پیش‌روی در دنیای Almora Darkosen، شما می‌توانید آیتم‌های مورد قیمت تعداد بسیاری را اشکار کنید. برخی از آن‌ها سلاح قدرتمندی‌اند و برخی دیگر، به شما در مبارزه و یا داد و ستد با دیگر NPC‌های بازی پشتیبانی خواهند کرد.

1716088601 497 دانلود بازی موبایلی Almora Darkosen تاشکن
1716088601 76 دانلود بازی موبایلی Almora Darkosen تاشکن

در نهایت نوبتی هم که باشد، نوبت گرافیک، نمود‌های بصری و المان‌های صوتی این بازی می‌رسد. اجازه دهید که این‌طور این قسمت را بگویم، Almora Darkosen نه‌تنها یکی از بهترین صداگذاری‌های ممکن را دارد، بلکه به شما اجازه می‌دهد تا آن حس کلاسیک را از یک بازی ویدئویی بگیرید. موضوعی که حتی در قسمت موسیقی‌متن و نمود‌های صوتی این بازی نیز تکرار شده و به نوعی همه‌چیز دست به دست هم داده است تا Almora Darkosen یکی از بهترین بازی‌های موبایلی باشد.

1716088601 765 دانلود بازی موبایلی Almora Darkosen تاشکن

ادامه مطلب
سرطان چطور در بدن ایجاد می‌شود؟

بازی موبایلی Alomra Darkosen یکی از بهترین بازی‌های نقش آفرینی روی این پلتفرم است. این بازی توسط استودیویی جدا گانه است که در سال ۲۰۱۴ برای پلتفرم موبایل اراعه شد. عنوانی که اگر طرفدار بازی‌های موبایلی باشی، می‌توانید روی این بازی موبایلی حساب اختصاصی‌ای باز کنید.



ناشر بازی:
Gear-Studio


دسته بندی:
هک اند اسلش ، نقش آفرینی


سیستم عامل:
اندروید ، iOS


حجم:
۸۰ مگابایت مگابایت

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع