خوش آمدید

جبلی: شهرک جدید سینمایی و تلویزیونی در مجموعه شهر آفتاب ساخته می‌شود

تازه های نشر منبع تشکیل رسانه ملی می شود_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش ، پیمان جبلی در حاشیه نمایشگاه کتاب تهران با اشاره به این که در زمان محدود بازدید از نمایشگاه، عموم کتاب‌هایی که دیده است، به‌خصوص برای کار رسانه‌ای خوب و سودمند بوده‌اند، او گفت: شدت تشکیل محتوا در عرصه‌های گوناگون چون داستان‌نویسی و به رشته تحریر درآوردن پیشرفت و روایت زندگی قهرمانان، در حوزه نشر بالاست و شدت تشکیل آثار در گونه‌های گوناگون نمایشی و غیرنمایشی در رسانه ملی، با روال تولیدات دنیای نشر فاصله دارد.

او گفت: یقیناً این کار از جهتی اتفاق خوبی است و می‌توانیم با دست پر از حیث محتوایی که در قالب کتب گوناگون تشکیل می‌شود، به موضوعات برتری‌دار بپردازیم.

رئیس رسانه ملی ضمن ابراز امیدواری برای فراهم کردن عرصه منفعت گیری هرچه زیاد تر از کتب گوناگون، گفت: تازه‌های نشر را می‌توان در ظرف ساختارهای مختلفی چون تله فیلم، سیتکام، قالب‌های رادیویی، مستندسازی و… ریخت. این چنین پیگیریم که یکی از منبع های تشکیل ما در رسانه ملی، تازه‌های نشر، به‌خصوص داستان‌های قهرمانان ملی باشد.

ادامه مطلب
آیا مصوبه مجلس برای افت زمان سربازی با ستاد کل هماهنگ شده است؟

جبلی در ادامه گفت: به‌این‌ترتیب، قسمت عمده‌ای از کار تشکیل که پژوهش است، از پیش انجام شده و برای برنامه‌سازان سودمند است که می‌توانند با تکیه به کتب و تألیفات مورد قیمت، شدت تشکیل را افزایش و هزینه آن را افت دهند.

وی در خاتمه با اشاره به پوشش رسانه‌ای نمایشگاه کتاب امسال به‌گفتن بزرگ‌ترین اتفاقات فرهنگی سرزمین با به‌کارگیری ظرفیت‌های درخور دقت برنامه‌سازی او گفت: در کنار ساعت‌ها پخش زنده و ضبطی از نمایشگاه در قالب ده‌ها برنامه گوناگون، برنامه‌هایی نیز تشکیل شده که در طول سال پخش خواهد شد.

ادامه مطلب
دانمارک با تساوی روبه رو اسلوونی متوقف شد_تاشکن

رئیس رسانه ملی در جریان این بازدید ضمن او مباحثه با ناشران، در جریان تازه ترین موضوعات و عناوین نشر سرزمین و ظرفیت‌های این حوزه قرار گرفت.

انتهای مطلب/

دسته بندی مطالب

کسب وکار

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع