خوش آمدید

بهترین لاستیک خارجی - رینگو

بهترین لاستیک خارجی کدام است؟_تاشکن


به گزارش تاشکن

سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درمورد محتوای آن ندارد.

سی و پنج درصد از تصادفاتی که به علت نقص فنی ماشین اتفاق می‌افتند، دلیلشان خرابی لاستیک‌های ماشین است. سا‌لانه پانزده هزار تصادف در ایالات متحده آمریکا فقط به علت مشکلات تایرها رخ می‌دهد.

تقریباً هر وسیله‌ی نقلیه‌ای به لاستیک نیاز دارد. به همین علت بازار خریدوفروش آن زیاد متنوع و گسترده است. در ادامه‌ی این مقاله، ما به بازدید و چگونگی انتخاب بهترین لاستیک‌های خارجی در ایران می‌پردازیم.

بهترین لاستیک خارجی کدام است؟_تاشکن ۲۲

زمان خرید لاستیک، به چه مشخصه‌ای دقت کنیم؟

آج لاستیک:

نه! اینها برای زیبایی نیستند. شیار و مطرح‌های متغیری که بر روی هر لاستیک می‌بینید؛ کارکردهای متغیری دارند. بعد باتوجه ‌به نوع ماشین و زمینی که به طور معمول بر روی آن رانندگی می‌کنید لاستیکی را انتخاب کنید که فرمان‌پذیری مناسبی داشته باشد. این چنین شما باید به عمر آج لاستیک هم دقت کنید

شدت و بار مجاز:

شما به هر نوع لاستیکی، مقدار مشخصی وزن و شدت را می‌توانید تحمیل کنید. مراعات نکردن این حد مجاز می‌تواند خطرات تعداد بسیاری را جهت شود.

ادامه مطلب
بهترین میکروفن برای خرید در سال 1403 کدام است؟_تاشکن

تاریخ تشکیل:

مقداری به دیواره لاستیکی که انتخاب کرده‌اید دقت کنید. تاریخ تشکیل را خواهید دید. طبیعتاً هر چه به تاریخ تشکیل نزدیک‌تر باشید بهتر است. این چنین در رابطه تاریخ انقضا و عمر تایر خود هم تحقیق کنید.

چسبندگی:

به زبان ساده یعنی مقدار ترمزگیری لاستیک در جاده خشک، خیس و اصطکاک آن با زمین. درجه‌ی چسبندگی هر لاستیک با یکی از حروف AA ، A ، B ، C و اگر برای چهارفصل مناسب باشد علامت M+S نشان داده می‌شود. دو درجه AA و A و همین‌طور لاستیک‌های چهارفصل مناسب‌تر می باشند.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

مقاومت حرارتی:

به رده‌بندی مقاومت حرارتی لاستیک دقت کنید. A بیشترین مقاومت است.

اندازه:

پیش از خرید لاستیک به سایز مناسب ماشین خود دقت کنید. درصورتی‌که از آن مطمعن ندارید می‌توانید با حمایترینگو تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

قیمت، کمپانی تولیدکننده (به جهت منفعت گیری از مواد باکیفیت)، فرمان‌پذیری آسان، مقاومت غلتشی کم (انرژی که خودروی شما برای حرکت با شدت ثابت یا افزایش شدت به آن نیاز دارد) و دیرتر ساییده شدن از موارد فرد دیگر است که باید بازدید کنید.

ادامه مطلب
سفری متفاوت به طبیعت قشنگ و بکر شمال

بهترین لاستیک‌های خارجی حاضر در بازار ایران

دانلوپ

در بین بهترین لاستیک‌های خارجی نام دانلوپ مخترع تایرهای پنوماتیک، زیاد درخشان است. این کمپانی اکنون از زیر مجموعه‌های گودیر است. لاستیک‌های تابستانی، زمستانی و چهارفصل از انواع تولیدات دانلوپ است. خرید لاستیک دانلوپ یکی از هوشمندانه‌ترین انتخاب‌هایی که هر راننده‌ای می‌تواند داشته باشد.

خرید لاستیک دانلوپ - رینگو

میشلن

به‌جرئت می‌توان میشلن را در گروه ده لاستیک برتر بازار قرار داد. برادران میشلن از سال ۱۸۸۹ تشکیل لاستیک را اغاز کرده و در سه دسته مسافرتی، کامیون و کامیون تجاری به همه دنیا تایر صادر می‌کنند. برندهای نام‌آشنای بنز و BMW لاستیک میشلن را یکی از فراهم‌کنندگان مهم خود انتخاب کرده‌اند.

بریجستون، یوکوهاما و اوتسو

بریجستون از سال‌های زیاد دور در بازار ایران وجود دارد. از لاستیک دوچرخه گرفته تا هواپیما و کامیون‌های غول‌پیکر را تشکیل می‌کند. در سال ۱۹۸۸ بریجستون، کمپانی آمریکایی فایرستون را خرید و در آمریکا فعالیت خود را اغاز کرد. لاستیک تابستانه، زمستانه، چهارفصل و کامیون از تولیدات بریجستون می باشند.

این چنین یوکوهاما با شعار «ما فقط لاستیک تشکیل نمی‌کنیم، تاریخ می‌سازیم» بیشتر از صدسال است که تایرهای با کیفیتی به بازار ماشین اراعه می‌کند.

اوتسو نیز یک برند ژاپنی است که کار خود را با ساخت لاستیک هواپیما اغاز کرد و سپس تشکیل تایر ماشین را نیز به کارخانه‌های خود اضافه کرد. اوتسو در ژاپن، تایلند، ترکیه، برزیل، چین، آفریقای جنوبی و آمریکا کارخانه تشکیل لاستیک دارد.

ادامه مطلب
فسخ قرارداد پرسپولیس با شهاب زاهدی

گودیر

در او گفت و گو کیفیت گودیر همان بس که کارخانه فورد، آن را فراهم‌کننده مهم خود در تشکیل فورد مدل T انتخاب کرده و این چنین تنها فراهم‌کننده مسابقات نسکار است. اما باید اعتراف کنیم که قیمت آن در دسته زیاد گران قرار گرفته که یقیناً به همان مقدار کیفیت زیاد بالایی هم اراعه می‌دهد.

فالکن

عمر فالکن به چهل سال نمی‌رسد اما توانسته سهم خوبی از بازار را به خود تعلق دهد. لاستیک فالکن از زیر مجموعه‌های برند اوتسوی ژاپن است که در ابتدا به‌صورت تخصصی فقط برای ماشین‌های مسابقه لاستیک تشکیل می‌کرد اما اکنون تایرهای زیاد با کیفیتی را برای خودروهای سواری اراعه می‌دهد.

بهترین لاستیک‌های چینی

در ادامه فهرستی از بهترین لاستیک چینی حاضر در بازار را به شما معارفه می‌کنیم.

تراینگل

یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان لاستیک چینی شرکت تراینگل است. بیشتر از چهل سال است که تایرهای آن‌ها در بازارهای جهانی به فروش می‌رسد و در رتبه‌بندی‌ها بین ۱۰ شرکت اول دنیا می باشند.

TR918 ، TR928 ، TE301 ، TR259 ، TH201 ، TC101 از پرفروش‌ترین‌های این برند می باشند چرا که هم فرمان‌پذیری خوبی دارند هم از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردارند.

هدوی

کارخانه بزرگ لاستیک که با تشکیل شراکت با برندهای کامیون سازی بازار بزرگی را برای خود به وجود اورده است. چه در شهر و چه در روستا لاستیک‌های هدوی مناسب شما می باشند. در دسترس با قیمت و کیفیت مناسب!

ادامه مطلب
رمزارزهای اسلرف، توکن فای، دائو میکر و زیبو به بیت پین اضافه شدند_تاشکن

کوریو

کمپانی کوریو در سطح جهان فعالیت دارد. آمریکا، خاورمیانه، اروپا، استرالیا، آسیا و آفریقا همه از بازار کوریو منفعت‌مند می باشند. لاستیک کوریو در ۶ دسته و ۱۰۰۰ سایز گوناگون تشکیل می‌شود. TBR ، PCR ،  OTR ، STR ، MT ، لاستیک‌های کشاورزی، صنعتی و موتورسیکلت‌ها.

چائویانگ

کارخانه تشکیل لاستیک چائویانگ از زیر مجموعه‌های ZC-RUBBER است. این کارخانه ۶۰ سال قبل کفش‌های لاستیکی تشکیل می‌کرد؛ اما امروز برای دوچرخه، موتورسیکلت، اتومبیل، کامیون‌های سبک‌وسنگین و تریلرها تایر تشکیل می‌کند. چائویانگ لاستیک‌های پهن با انعطاف بالایی تشکیل می‌کند.

لینگ‌لانگ

کار خود را با گفتن تعمیرات لاستیک اغاز کرد و با گسترش آن تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان لاستیک چینی در جهان شد. لینگ‌لانگ منفعت گیری از مواد طبیعی و تصفیه شده را شعار مهم خود قرار داده و علاوه بر کسب استانداردهای جهانی تبدیل به فراهم‌کننده مهم خودروهای چینی همانند: جیلی، چری، جک، کینگ دانگ است.

سایلون

این برند نسبت به بقیه‌ی کمپانی‌های تشکیل تایر، تازه تأسیس است و از سال ۲۰۰۲ داخل بازار جهانی شده است. آمریکا، کانادا، اروپا، مکزیک، استرالیا و آسیا بازارهای مقصد آن می باشند.

فازیون

یکی از غول‌های صنعت تایرسازی دنیا بریجستون است که برند فازیون را در چین تشکیل کرده و به دنیا صادر می‌کند. کیفیت در کنار قیمت به‌صرفه از خصوصیات لاستیک فازیون است.

ادامه مطلب
معرفی ترسناک ترین اتاق فرار های تهران و کرج

لانگ‌مارچ

اگر در کنار لانگ‌مارچ نام چائویانگ را شنیدید شگفتی نکنید! بعد از تأسیس لانگ‌مارچ در سال ۱۹۶۶، در سال ۲۰۰۳ چائویانگ آن را خریداری کرده است. بعد برندی تازه نیست و نزدیک به نیم‌قرن تشکیل لاستیک، نتیجه‌ای جز کیفیت به ارمغان نیاورده است.

ترن‌استون

لیفتراک، لودر، گریدر، اتوبوس، کامیون و تراکتور همه از طرف‌داران ترن‌استون می باشند. بیشتر از ۸۰ سرزمین در جهان میزبان لاستیک ترن‌استون می باشند.

این کمپانی به سه آمریکا، آسیا و آفریقا لاستیک صادر می‌کند.

کلام آخر

ما در این مقاله خصوصیات یک لاستیک مناسب و بهترین لاستیک‌های خارجی حاضر در ایران را بازدید کردیم. اما این که کدام بهترین لاستیک خارجی است؟ انتخابی است که به ماشین، حالت جغرافیایی و بودجه هر شخص بستگی دارد. امکان پذیر با همه‌ی اینها شما حس کنید که هم چنان در انتخاب یک لاستیک خارجی خوب شک دارید؛ هیچ مشکلی نیست. از یک کارشناسان خبره به طور اختصاصی پشتیبانی بگیرید. حمایتو مشاوره ۲۴ ساعته در فروشگاه اینترنتی رینگو به‌راحتی گزینه مناسب را به شما معارفه می‌کنند.

در رینگو شما می‌توانید هرآنچه در رابطه خرید لاستیک نیاز دارید اعم از گارانتی، قیاس، ارسال سریع، قیمت مناسب و حمایترا به دست بیاورید.

فروشگاه اینترنتی رینگو
بهترین لاستیک خارجی کدام است؟_تاشکن ۲۳

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع