خوش آمدید

هوش مصنوعی

سافت‌بانک از هوش مصنوعی برای آرام‌کردن صدای مشتریان منفعت گیری می‌کند_تاشکن


به گزارش تاشکن

سافت‌بانک ژاپن اظهار کرده است که تصمیم دارد از هوش مصنوعی به‌منظور اراعه خدمات بهتر به مشتریان منفعت گیری کند. ابزار مورد منفعت گیری توسط این بانک، می‌تواند لحن صدای مشتریان عصبانی پشت تلفن را تحول دهد تا آرام‌تر سخن بگویید کنند.

هوش مصنوعی سافت‌بانک چطور به آرام‌کردن مشتریان پشتیبانی می‌کند؟

شاخه ژاپنی سافت‌بانک اخیراً اظهار کرده است که تصمیم دارد از هوش مصنوعی به‌منظور آرام‌کردن مشتریان عصبانی منفعت گیری کند. یقیناً تکه دلنشین آنجاست که هوش مصنوعی به‌صورت مستقیم با کاربران در ربط نخواهد می بود؛ بلکه تنها لحن و تن صدای آن‌ها را مقداری تحول خواهد داد تا آرام‌تر به‌نظر برسد. انگارً این کار به اپراتورها پشتیبانی می‌کند تا آسان‌تر بتوانند از طریق تماس به مشتریان خشمگین، خدمات اراعه کنند.

مطابق گزارش رویترز، سافت‌بانک از سال جاری میلادی عمل به تست داخلی منفعت‌گیری از هوش مصنوعی در اراعه خدمات به مشتریان خواهد کرد و تصمیم دارد تا سال ۲۰۲۶، عمل به منفعت گیری از این فناوری به‌شکل گسترده‌تر کند. این مؤسسه در بیانیه رسمی خود اظهار کرده است که درحال گسترش یک فناوری برای تحول و آرام‌کردن صدای مشتریان است که بر پایه قابلیت‌های پردازش صوتی و تشخیص احساسات از روی صدا توسط هوش مصنوعی صورت می‌گیرد.

ادامه مطلب
تحول در افت اتلاف انرژی در قسمت خانگی با مطرح معاوضه بخاری‌های فرسوده
سافت‌بانک از هوش مصنوعی برای آرام‌کردن صدای مشتریان منفعت گیری می‌کند_تاشکن ۱۹

بهبود فضای شغلی و جلوگیری از واردآمدن صدمه به کارمندان، یکی از موضوعات مهم در سرزمین ژاپن است. اگرچه در کشورهای غربی تمرکز بیشتری روی مشتریان قرار دارد؛ اما شرکت‌های ژاپنی به‌جستوجو فراهم اسایش و امنیت روانی کارمندان خود نیز می باشند. به‌همین منظور قوانینی برای حمایتاز کارمندان تدوین شده و ابزارهایی هم در همین جهت گسترش یافته است. عمل تازه سافت‌بانک یکی از همین موارد است که نه‌تنها می‌تواند اراعه خدمات به مشتریان عصبانی را آسان‌تر کند، بلکه به جلوگیری از صدمه روانی به اپراتورها هم پشتیبانی می‌کند.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
زمان برگزاری اولین کنفرانس توسعه دهندگان OpenAI مشخص شد

سافت‌بانک از اواخر سال قبل میلادی عمل به منفعت گیری از هوش مصنوعی در عرصه بهبود کسب‌وکار خود کرده است و مدل زبانی عظیم گسترش‌یافته توسط شرکت خواهر خود یعنی SB Intuitions را به‌کار گرفته است. این شرکت در کنفرانس موبایل بارسلونا هم خبرداد که به رقبای خود جهت گسترش هوش مصنوعی اختصاصی امور ارتباطی خواهد پیوست و بهبود اراعه خدمات به مشتریان از طریق چت‌بات‌ها، یکی از کاربردهای آن خواهد می بود. سافت‌بانک در نظر دارد با همکاری مایکروسافت به سراغ منفعت گیری از فناوری‌های نوین جهت افت زمان انتظار مشتریان و استانداردسازی جواب‌های اراعه‌شده برود.

هوش مصنوعی سافت‌بانک
سافت‌بانک از هوش مصنوعی برای آرام‌کردن صدای مشتریان منفعت گیری می‌کند_تاشکن ۲۰

یکی از کاربردهای مهم هوش مصنوعی در عرصه اراعه خدمات به مشتریان، منفعت‌گیری از چت‌بات‌ها به‌منظور خلاصه‌سازی اطلاعات است. برای مثال مشتریان سافت‌بانک می‌توانند جزئیات مرتبط با مطرح‌های گوناگون و هزینه آن‌ها یا نحوه طی‌کردن مسیرهای گوناگون برای تحول مطرح مورد منفعت گیری خود را به‌پشتیبانی چت‌بات دریافت کنند. بااین‌حال منفعت گیری از هوش مصنوعی برای تحول لحن مشتریان و تشخیص حس مشتری پشت خط توسط آن، یکی از کاربردهای جدیدی به‌شمار می‌رود که در قبل ناظر آن نبوده‌ایم. یقیناً امکان پذیر منتقدین هوش مصنوعی نسبت به این تصمیم اعتراض داشته باشند و منفعت گیری از سیستم‌های تشخیص و پردازش خودکار صدا را مشکل‌ساز بدانند.

ادامه مطلب
پیام سیاسی و اقتصادی جهانی ایران با بهره برداری گاز از فاز ۱۱ پارس جنوبی

دسته بندی مطالب

کسب وکار

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع