خوش آمدید

خدمات سئو سایت

حبیبی به فینال تورنمنت بوکس قزاقستان صعود کرد_تاشکن


به گزارش تاشکن

در ادامه مسابقات بوکس قزاقستان، علی حبیبی‌نژاد راهی فینال شد و قشلاقی و فتحی به مدال برنز رسیدند.

ادامه مطلب
بوکسورهای ایران روبه رو تیم روسیه به پیروزی رسیدند_تاشکن


به گزارش

خبرگزاری موج


، در ادامه تورنمنت بین‌المللی بوکس قزاقستان، عصر امروز جمعه  ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ بوکسورهای ایران روبه رو حریفان خود به روی رینگ رفتند که علی حبیبی‌نژاد، با کسب پیروزی روبه رو سومین حریف قزاق، راهی فینال شد و مدال نقره خود را قطعی کرد.

در جریان مبارزات مرحله نیمه‌نهایی این تورنمنت سه نماینده ایران به مصاف حریفان رفتند که ابتدا در وزن ۶۳.۵ کیلوگرم، علی حبیبی‌نژاد برابر ژاندوس‌ حیدرعلی‌اف‌ از قزاقستان پیروز شد تا با تسلط بر سه بوکسور میزبان، مقتدرانه فینالیست شود. او فردا (شنبه) برای کسب مدال طلا باید به مصاف “مهدینوف” ازبکستانی برود.

در وزن ۸۰ کیلوگرم اما میثم قشلاقی با توتاربیک‌ تانگالتیا دارنده نقره جهان و طلای بازی‌های آسیایی از چین مبارزه کرد و موفق نشد به برتری دست یابد. به این ترتیب او با کسب مدال برنز، باید به کار خود آخر دهد.

ادامه مطلب
اتفاقاتی که کرامت بانوان را خدشه دار کرده است را به شدت بازدید کنید_تاشکن

این چنین در وزن ۹۲ کیلوگرم نیز علی فتحی با توگامبای‌ از قزاقستان مبارزه کرد که موفق نشد روبه رو نماینده میزبان به پیروزی برسد و همانند قشلاقی به کسب مدال برنز این مسابقات بسنده کرد.

دانیال شه‌قسمت، کسری طهماسبی و روزبه صفری دیگر نفرات ایران در این تورنمنت بودند که از دور مسابقات کنار رفتند.

بوکسورهای ایران در ادامه برنامه‌های آماده‌سازی خود برای وجود در مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس، در لین تورنمنت تدارکاتی شرکت کرده‌اند. آخرین مرحله مسابقات انتخابی المپیک، از چهارم خرداد به میزبانی تایلند برگزار می‌شود.




آیا این خبر سودمند می بود؟




دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

ادامه مطلب
حذف خدمات دندانپزشکی از سبد سلامت خانواده ها - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع