خوش آمدید

افشای حقایق حادثه تروریستی کرمان در یک مستند رادیویی

افشای حقایق حادثه تروریستی کرمان در یک مستند رادیویی_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرنگار فرهنگی ، سینا شاملو جانی بیک نامزد دریافت جایزه قسمت حادثه تروریستی کرمان با تاثییر «کرمان چون کوه» از رادیو ایرانصدا شده است. مراسم اختتامیه ۲۹ اردیبهشت ماه برگزار می شود و جوایز قسمت‌های مهم، مردمی، اختصاصی و عملیات تنبیهی وعده صادق اهدا خواهد شد.

شاملو جانی بیک با اشاره به محتوای اثرش با نام «کرمان چون کوه» او گفت: این مستند درمورد حادثه سالگرد شهادت سردار سلیمانی و حادثه تروریستی کرمان است. مستند ساخته شده روایتگر دیدگاه‌های مردم درمورد علت این اتفاق است. 

او گفت: برای ساخت مستند به سراغ یک خانواده در شهر کرمان رفتم و نظرات شان را در خصوص مسائل سیاسی و حادثه تازه تروریستی جویا شدم. سپس از این گفتگو، حادثه تروریستی کرمان مرور می‌شود و در ادامه کارشناسان درمورد علت حادثه، وجود مردم و مسئولان سخن بگویید می‌کنند و دیدگاه‌های خود را به اشتراک می‌گذارند.

ادامه مطلب
به‌جای استعمار مریخ باید زمین را نجات داد

شاملو جانی بیک در دوره‌های قبل جشنواره پژواک شرکت نکرده است و اولین بار است که در جشنواره وجود دارد. وی مقصد از ساخت این مستند را افزایش اطلاعات، دانش و آگاهی نسبت به حادثه تروریستی کرمان دانست و در ادامه گفت: سپس از رخ دادن حادثه تروریستی کرمان، برخی به نادرست نگرش منفی داشتند. در مستند “کرمان چون کوه” شفاف سازی برای مخاطب صورت می گیرد. برای تهیه این مستند روزهای بسیاری فکر کردم تا به نگاه صحیح برای روایت آن برسم.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
کاش این بازی را با کلین شیت همه می‌کردم

وی تصریح کرد: برای ساخت این مستند از همفکری همسرم منفعت بودم. او برای پژوهش این تاثییر زحمات بسیاری کشید.

نامزد دریافت جایزه قسمت حادثه تروریستی کرمان فرمود: نمی‌دانم در روز اختتامیه جشنواره جزو برگزیدگان هستم یا نه اما برایم اهمیت داشت تا مستندی با این نوشته بسازم و شفاف‌سازی کنم، چون خبرهای نادرست در فضای مجازی نسبت به این نوشته وجود داشت. من در این مستندگر روایتگر حقایق این حادثه تروریستی هستم.

اختتامیه جشنواره مستند رادیویی پژواک روز بیست و نهم اردیبهشت ساعت ۲۰ در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار می‌شود. جوایز مهم در ۷ قسمت، جوایز مردمی در ۳ قسمت، جوایز اختصاصی در ۵ قسمت و جوایز عکس العمل سریع در ۳ قسمت به برگزیدگان اهدا خواهد شد. 

انتهای مطلب/

دسته بندی مطالب

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ادامه مطلب
Blockbuster بعدی صنعت خود نباشید

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع