خوش آمدید

خدمات سئو سایت

۴ فینالیست‌ جام حذفی اشکار شدند/ سپاهان امیدوار به بردن جام_تاشکن


به گزارش تاشکن

چهره ۴ تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی با آخر بازی‌های مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال سرزمین اشکار شد.

ادامه مطلب
سه بازیکن علتفشار زیاد به تیم شدند


به گزارش

خبرگزاری موج


، مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی فوتبال سرزمین با انجام ۴ بازی پیگیری شد که در آخر ۴ تیم گل‌گهر سیرجان، آلومینیوم اراک، سپاهان و مس رفسنجان موفق شدند با برتری برابر حریفان خود جواز وجود در مرحله نیمه نهایی را به‌دست آورند.

تیم آلومینیوم اراک امروز مهمان چادرملو اردکان می بود که این بازی در زمان‌های قانونی ۹۰ دقیقه با نتیجه تساوی بدون گل به آخر رسید تا کار به زمان‌های اضافه کشیده شود. در زمان‌های اضافه هم در حالی که بازی پایاپای جستوجو می‌شد، در دقیقه ۱۱۹ رضا جبیره روی پاس مهدی لیموچی موفق شد تک گل این بازی را به ثمر رساند و شاگردان سیدمجتبی حسینی به مرحله بعدی صعود کنند.

تیم فوتبال تراکتور که میزبان مس رفسنجان می بود موفق به ناکامی این تیم نشد تا شاگردان حمید مطهری با جام حذفی خداحافظی کنند و رؤیای وجود در رقابت‌های آسیایی برای این تیم به طور کامل از بین رود.

ادامه مطلب
سرمربی سپاهان و استقلال ۲۵۰ میلیون تومان جریمه شدند

در دقیقه ۷۷ رحمان جعفری این زمان را داشت تا از روی نقطه پنالتی تراکتور را پیش بیندازد که ضربه او از بالای دروازه مس به بیرون رفت تا کار در ۹۰ دقیقه با نتیجه تساوی بدون گل به آخر برسد. با اغاز زمان‌های اضافه و در دقیقه ۹۱ محمدمهدی محبی موفق شد دروازه تراکتور را باز کند و این نتیجه تا آخر بازی در جریان می بود و در نهایت مس رفسنجان با هدایت محرم نویدکیا به جمع ۴ تیم پایانی جام حذفی صعود کرد.

در یکی از بازی‌های مهم تیم‌های گل‌گهر و هوادار در سیرجان به مصاف هم رفتند که این بازی با درخشش شاگردان «مارینوس اوزونیدیس» با نتیجه ۵ بر صفر به آخر رسید. گل‌گهری‌ها در نیمه اول با تک گل احمدرضا زنده‌روح پیروز به رختکن رفتند و در نیمه دوم با معاوضه‌های طلایی اوزونیدیس این تیم توسط سعید سحرخیزان، مهدی ممی‌زاده و مسعود زائرکاظمینی (دو بار) ۴ گل دیگر به ثمر رساندند تا بازی با نتیجه ۵ بر صفر به سود گل گهر به آخر برسد.

ادامه مطلب
اولویت استانداری قم اتمام پروژه های نیمه تمام باشد

با کسب این برد، اوزونیدیس انتقام ناکامی تیمش برابر هوادار در لیگ برتر را از شاگرد اسبق خود (مسعود شجاعی) گرفت.

 

امید سپاهان برای کسب سهمیه آسیایی زنده ماند

در حساس‌ترین بازی، تیم‌های سپاهان و ملوان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند که این بازی با تک گل دقیقه ۳۹ فرشاد احمدزاده با نتیجه یک بر صفر به سود سپاهان به آخر رسید تا امید شاگردان «ژوزه مورایس» برای کسب سهمیه آسیایی هم چنان زنده بماند.

با این پیروزی سپاهان به دومین پیروزی متوالی خود برابر ملوان نیز دست یافت.

به این ترتیب و با اشکار شدن ۴ تیم پایانی جام حذفی، در نیمه نهایی این مسابقات، تیم‌های سپاهان و گل‌گهر و تیم‌های مس و آلومینیوم رو در روی هم قرار می‌گیرند تا تکلیف تیم‌های صعودکننده به مرحله پایانی این رقابت‌ها اشکار شود.

ادامه مطلب
پرسپولیس در دیدار تدارکاتی با گلزنی نبیل باهویی پیروز شد




آیا این خبر سودمند می بود؟




دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع