خوش آمدید

تراکتور تبریز با شکست از مس رفسنجان حذف شد

تراکتور تبریز با ناکامی از مس رفسنجان حذف شد_تاشکن


به گزارش تاشکن

تلاش دو تیم در ۴۵ دقیقه اول بی‌نتیجه ماند و دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند. در نیمه دوم و در دقیقه ۷۵ روی یک صحنه مشکوک، داور اظهار ضربه پنالتی برای تراکتور کرد که این تصمیم با اعتراض مسی‌ها همراه می بود. رحمان جعفری پشت توپ ایستاد اما ضربه او با بی‌دقتی از بالای دروازه حامدلک به بیرون رفت تا تراکتور یک زمان استثنایی را از دست بدهد.

با نتیجه تساوی دو تیم در زمان‌های قانونی، تکلیف تیم برنده به زمان‌های اضافه کشیده شد. در همان لحظات ابتدایی نیمه نخست زمان اضافه، محمدمهدی محبی با یک حرکت عرضی پشت خط محوطه جریمه تراکتور و با شوتی ناگهانی توپ را از زیر دست‌های حسین پورحمیدی به گل تبدیل کرد تا شاگردان محرم نویدکیا در اغاز صعود به مرحله نیمه‌نهایی قرار بگیرند.

ادامه مطلب
۴ فینالیست‌ جام حذفی اشکار شدند/ سپاهان امیدوار به بردن جام_تاشکن

در نیمه دوم کوششهای بازیکنان تراکتور ثمره‌ای در بر نداشت تا این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود مس رفسنجان به آخر برسد. با این نتیجه شاگردان محرم نویدکیا باید در نیمه نهایی به مصاف آلومینیوم اراک بروند.

 

ترکیب تراکتور:

حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، صفا هادی، سیدمهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد و رحمان جعفری.

سرمربی: حمید مطهری

 

ادامه مطلب
مروری بر نوروزی ها و رمضانی های تلویزیون / از سریال های تازه تا برنامه ها و 190 فیلم سینمایی

ترکیب مس‌رفسنجان:

حامدلک، حسن جعفری، محمد نژادمهدی، رامتین سلیمان‌زاده، میثم تیموری، فرشید باقری، جلال‌الدین علی‌محمدی، سعید واسعی، محمدمهدی محبی، منتظرمحمد و سجاد شهباززاده.

سرمربی: محرم نویدکیا

دسته بندی مطالب

کسب وکار

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع