خوش آمدید

مهدی تاج با رئیس فدراسیون فلسطین دیدار کرد

مهدی تاج با رئیس فدراسیون فلسطین دیدار کرد_تاشکن


به گزارش تاشکن

رییس فدراسیون فوتبال ایران ضمن محکومیت حملات رژیم غاصب صهیونیستی به ملت مظلوم فلسطین او گفت: کشورتان را پاره تن خودمان می دانیم. این هم برای فرد من نیست بلکه همه مسئولان و ملت جمهوری اسلامی این چنین برداشتی دارند. رژیم غاصب جنایاتی را انجام داده و می دهد که در تاریخ مدام بی سابقه بوده است کع بشریت این چنین چیزی را ندیده می بود.

وی با اشاره به این که اسرائیل حتی به فوتبال فلسطین هم رحم نکرده است افزود: ۲۱۸ فوتبالیست فلسطینی را به شهادت رسانده اند. زمین های چمن را با خمپاره و بمب های خود متروکه کرده اند و تبسم را از روی لبان آحاد ملت فلسطین برداشته اند. آنها حتی به کتاب ها هم رحم نکرده و سوزانده اند.

تاج اصرار کرد: به طور مستمر با مسئولان فیفا در ربط هستیم و این حملات غیر بشردوستانه را محکوم کرده و می کنیم و با قاطعیت به راهمان ادامه می دهیم.

ادامه مطلب
انجام لوله کشی گاز رایگان برای ۵۹۸ خانواده تحت حمایتکمیته امداد استان قزوین_تاشکن

رییس فدراسیون فوتبال فلسطین با سپاس از حمایتهای بی کوتاه مهدی تاج به گفتن رییس فدراسیون فوتبال ایران و نایب رییس AFC از ملت فلسطین در عرصه فوتبال او گفت:از این که شما در حال حمایتاز ملت فلسطین هستید نهایت سپاس را دارم. رژیم صهیونیستی تنها یک مقصد دارد و آن هم پاک کردن اسم فلسطین از روی نقشه است. قبلا زیرکانه این چنین اهداف شومی داشت اما اکنون کاملا بی شرمانه آن را انجام می دهد.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
کمیته استیناف در خصوص پرسپولیس و سپاهان رای صادر کرد

او گفت:من صمیمانه ترین تقدیرها را از شما فدراسیون فوتبال ایران و مسئولان جمهوری اسلامی دارم و امیدوارم حمایتجهانی برای حمایتاز مردم مظلوم فلسطین وجود داشته باشد.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع