خوش آمدید

مزدا EZ-6

تصاویر و اطلاعات بیشتری از مزدا EZ-6 انتشار شد،‌ ماشین وارداتی و تازه بازار ایران_تاشکن


به گزارش تاشکن

روز قبل در دیجیاتو به مطلبی حوالی واردات خودروهای مزدا توسط شرکت آفتاب ماشین پرداختیم. یکی از محصولات وارداتی این شرکت، مزدا EZ-6 است که نسخه تازه مزدا ۶ به حساب می‌آید. این ماشین با همکاری چانگان و مزدا گسترش یافته است و به طور انحصاری برای اراعه به بازار چین در نظر گرفته خواهد شد. با این حال از آن‌جایی که اکثر خودروهای وارداتی ژاپنی به بازار ایران مونتاژ چین می باشند، مزدا EZ-6 نیز در راه ورود به بازار ما است. به تازگی تصاویر و مشخصات بیشتری از این ماشین انتشار شده‌اند که اکنون آن‌ها را برای شما گفتن می کنیم.

همان گونه که مدتی پیش رسانه‌ها خبر داده بودند، مزدا EZ-6 در قالب دو نسخه الکتریکی و پلاگین هیبریدی اراعه خواهد شد. نسخه الکتریکی ۲۵۵ اسب‌بخار و نسخه پلاگین هیبریدی ۲۱۵ اسب‌بخار قوت دارد. نسخه پلاگین هیبریدی این ماشین در آینده به بازار ما داخل خواهد شد.

ادامه مطلب
علاقمندی روسیه به گسترش همکاری‌ با ایران در حوزه سلامت - تاشکن

جزئیات و اطلاعات زیاد تر از مزدا EZ-6

نسخه الکتریکی مزدا ۶ تازه به تک موتور الکتریکی با ۲۵۵ اسب‌بخار قوت تجهیزاست. پکیج باتری‌های این ماشین نیز از نوع لیتیوم آهن فسفات با ظرفیت نامشخص می باشند. برد نهایی این ماشین مطابق چرخه چینی CLTC، ۶۰۰ کیلومتر اظهار شده است. حداکثر شدت مزدا EZ-6 برقی نیز ۱۷۰ کیلومتربرساعت است.

نسخه وارداتی به بازار ایران یعنی مزدا EZ-6 پلاگین هیبرید، از ترکیب موتور ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی و موتور الکتریکی منفعت می‌برد. حداکثر قوت موتور بنزینی ۹۴ اسب‌بخار است که باتری لیتیوم آهن فسفات ماشین را شارژ می‌کند. این باتری برای انرژی رسانی به موتور الکتریکی ۲۱۵ اسب‌بخاری در ماشین تعبیه شده است. برد مدل پلاگین هیبریدی با باک سوخت و باتری‌های کاملا شارژ شده، به نزدیک به ۱۰۰۰ هزار کیلومتر بالغ خواهد شد.

ادامه مطلب
استقلال اردوی خارجی نمی‌رود
آخرین مطالب
تصاویر و اطلاعات بیشتری از مزدا EZ-6 انتشار شد،‌ ماشین وارداتی و تازه بازار ایران_تاشکن ۱۴

مزدا EZ-6 تا پیش از آخر سال جاری میلادی به طور رسمی معارفه خواهد شد. به این علت می‌توان او گفت که واردات این ماشین به کشورمان در سال ۱۴۰۴ اتفاق خواهد افتاد. سیستم چندرسانه‌ای با نمایشگر ۱۴.۶ اینچی، چراغ‌های LED، صندلی با جاذبه صفر، سیستم صوتی سونی با ۱۴ بلندگو، نورپردازی داخلی با ۶۴ رنگ و سقف پانوراما از جمله تجهیزات تایید شده این ماشین می باشند.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

ادامه مطلب
واردات خودروهای کارکرده همچنان در مراحل تدوین قانون باقی مانده است!

اخبار ورزشی

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع