خوش آمدید

خدمات سئو سایت

پرسپولیس با جواب منفی ۸ بازیکن برای تمدید قرارداد روبه رو شد_تاشکن


به گزارش تاشکن

بازیکنان پرسپولیس حاضر به تمدید قرارداد خود قبل از آخر فصل جاری نشدند و تصمیم دارند ابتدا تکلیف مطالبات خود را اشکار کنند و بعد از آگاهی در حالت نقل و انتقالات قدم بعدی را بردارند.

ادامه مطلب
جلسه هماهنگی دربی 103 برگزار شد


به گزارش

خبرگزاری موج


، رقابت‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال با استراحت زیاد تر برای تیم‌های استقلال و پرسپولیس به علت حذف از رقابت‌های یک چهارم نهایی جام حذفی همراه بوده است تا دو تیم استراحت ملزوم برای خروج از سختی ناشی از بازی‌های تازه را اشکار کنند.

از این رو کادر فنی پرسپولیس تصمیم به دو روز مرخصی به بازیکنان خود داد تا آنها را برای سه دیدار حساس آخر فصل جاری آماده‌تر از همیشه در تمرینات پیش رو داشته باشد.

حسین بادامکی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس که وجود مستمر در تمرینات این تیم در روزهای تازه داشته است با نظر کادر فنی و مدیریت باشگاه با بازیکنان تیم ربط مستقیم گرفته است تا در جریان مشکلات آنها قرار بگیرد و راه را برای تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس با نگه داری تمرکز برای سه بازی پیش رو هموار کند.

ادامه مطلب
یک خبرنگار زن اسطوره فوتبال عراق را ۶ ماه محروم کرد_تاشکن

اشگاه پرسپولیس تصمیم داشت در همین چند روز مذاکره با بازیکنان مهم تیم که در آخر فصل قراردادشان به پایان می‌رسد را اغاز کند اما آنها بار دیگر اظهار کرده اند در آخر فصل در این باره تصمیم گیری می‌کنند.

نارضایتی بازیکنان این تیم بابت دریافتی‌های فصل جاری و این چنین عدم خبر از قوانین نقل و انتقالات تابستانی فصل آینده علت مهم عدم پذیرفتن مذاکره زودهنگام برای تمدید قرارداد شده است تا نفراتی همچون مهدی ترابی، سروش رفیعی، دانیال اسماعیلی فرو وحید امیری فعلا مذاکره برای تمدید قرارداد را متوقف کنند.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی هشت بازیکن پرسپولیس می باشند که در آخر فصل دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند و مالکان باشگاه کار سختی برای جلب نظر آنها با دقت به پیشنهادات وسوسه انگیز دارد.

ادامه مطلب
مصدومین آخرین چهارشنبه سال




آیا این خبر سودمند می بود؟




دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع