خوش آمدید

پخش مستقیم تلویزیونی جشن بزرگ امام رضایی ها

پخش مستقیم تلویزیونی جشن بزرگ امام رضایی ها_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش ، این جشن خانوادگی روز جمعه از میدان هفت ‌تیر تا میدان ولیعصر (عج) از ساعت ۱۶ تا ۲۲ برقرار می‌شود و شبکه تهران سیما با استقرار واحدهای سیار در دورتادور میدان ولیعصر (عج) و این چنین برپایی استیج تلویزیونی در شمال غربی میدان (پایین دیوارنگاره)، تصاویر این جشن را به روش زنده و مستقیم پوشش می‌دهد.

این چنین با استقرار چند دستگاه واحد سیار در طول مسیر، از میدان هفت تیر تا میدان ولیعصر (عج) مسیر راهپیمایی نیز عکس می‌شود. 

اختصاصی برنامه جشن بزرگ امام رضایی‌ها در چند نوبت از ساعت ۱۶ تا ۲۲ از شبکه پنج پخش می‌شود.

وجود گروه‌های سرود اسراء، احسان و زهرائیون، کارشناسان مذهبی، گروه‌های نمایشی و استند آپ کمدی، گروه‌های هنری اختصاصی کودکان و نوجوانان و برخی هنرمندان و خوانندگان در این برنامه تدارک و پیش‌بینی شده است. 

ادامه مطلب
دو تله تئاتر تازه دیگر مرکز سیمرغ به زودی روی آنتن
آخرین مطالب

این چنین مخاطبان سپس از اذان و نماز مغرب و عشاء، جشن بزرگ امام رضایی‌ها با اجرای صابر خراسانی در شبکه تهران همراه خواهد شد.

در این قسمت از برنامه، ناظر اجرای گروه نقاره‌زنی، پخش صلوات خاصه امام رضا (ع)، مدیحه‌سرایی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و… خواهیم می بود.

انتهای مطلب/

دسته بندی مطالب

کسب وکار

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ادامه مطلب
بازیکن پاراگوئه برابر مسی از خود دفاع کرد

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع