خوش آمدید

نقشه‌ راه احتمالی اپل تا سال 2027 فاش شد

نقشه‌ راه احتمالی اپل تا سال ۲۰۲۷ آشکار شد_تاشکن


به گزارش تاشکن

یک منبع آگاه نقشه راه اپل تا سال ۲۰۲۷ را آشکار کرده است. این نقشه راه اطلاعات بسیاری درمورد محصولات آینده اپل و تاریخ اراعه احتمالی آن‌ها همانند آیفون SE 4 افشا می‌کند، بااین‌حال نمی‌توان با قطعیت صحت آن را قبول کرد.

بر پایه پست یک منبع آگاه در ایکس، گمان دارد همه مدل‌های آیفون ۱۶ به ۸ گیگابایت رم ارتقا اشکار کنند که با آیفون ۱۵ پرو و ۱۵ ​​پرو مکس جاری مطابقت دارد. این عمل علتمی‌شود همه مدل‌های آیفون ۱۶ رم برابری داشته باشند. آیفون ۱۶ پرو و آیفون ۱۶ ​​پرو مکس نیز امکان پذیر به یک دوربین پریسکوپ با زوم اپتیکال ۵ برابری تجهیزشوند.

این چنین انتظار می‌رود اندازه صفحه نمایش مدل‌های پرو آیفون ۱۶ افزایش یابد، به‌عبارت دقیق‌تر اندازه نمایشگر آیفون ۱۶ پرو به گمان زیادً از ۶.۱ اینچ به ۶.۳ اینچ و آیفون ۱۶ پرو مکس از ۶.۷ اینچ به ۶.۹ اینچ افزایش یابد.

ادامه مطلب
نقد فیلم Talk to Me

نقشه راه احتمالی اپل تا سال ۲۰۲۷

نقشه‌ راه احتمالی اپل تا سال ۲۰۲۷ آشکار شد_تاشکن ۱۴

باتوجه به نقشه راه احتمالی اپل، در سال ۲۰۲۵ علاوه‌بر آیفون ۱۷ پرو با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی، به گمان زیادً آیفون SE 4 نیز از راه برسد. این گوشی مقرون‌به‌صرفه امکان پذیر به صفحه‌نمایش ۶.۱ اینچی بزرگ‌تر و دوربین قوی ۴۸ مگاپیکسلی تجهیزشود که در قیاس با مدل‌های قبلی SE ارتقاهای قابل‌توجهی محسوب می‌شود.

در سال ۲۰۲۶ گمان دارد اپل از آیفون تاشو خود رونمایی کند. این گوشی امکان پذیر دارای یک صفحه‌نمایش بیرونی ۶ اینچی و یک صفحه‌نمایش داخلی ۸ اینچی باشد. بعد از این گوشی، به گمان زیادً ناظر آیفون ۱۸ پرو با فیس‌آیدی زیر نمایشگر خواهیم می بود.

ادامه مطلب
اغاز اجرای موافقت نامه تامین اجتماعی بین ایران و ترکیه

در قسمت تبلت‌ها نیز، اپل در سال ۲۰۲۶ یک آیپد ایر ۱۰.۹ اینچی تازه با صفحه‌نمایش OLED اراعه خواهد کرد. این چنین امکان پذیر غول کوپرتینو یک آیپد مینی OLED با اندازه ۸.۴ اینچ روانه بازار کند. یقیناً به‌تازگی «مارک گرمن»، خبرنگار بلومبرگ گمان داده می بود که آیپد مینی اواخر سال ۲۰۲۴ معارفه شود.

اپل این چنین به گمان زیادً در سال ۲۰۲۴ مک‌بوک‌های خود را به نمایشگر OLED در دو اندازه ۱۴ و ۱۶ اینچی تجهیزخواهد کرد. در این نقشه راه نیز گمان اراعه عینک‌های حقیقت افزوده (AR) و آیپد تاشو در سال ۲۰۲۷ نقل شده است.


دسته بندی مطالب

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ادامه مطلب
رجبی دوانی: 10 سال است که فیلمنامه «امام باقر(ع)» در صداوسیما بلاتکلیف مانده!

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع