خوش آمدید

آیپدهای اپل

معاون اپل استراتژی‌های این شرکت درمورد مدل‌های گوناگون آیپد را توضیح داد_تاشکن


به گزارش تاشکن

بعد از اتفاقات آیپد اپل در هفته قبل، تعداد بسیاری از تحلیلگران و کارشناسان اشاره کردند که آیپد پرو تازه در واقع نازک‌تر و سبک‌تر از آیپد ایرهای جاری است. این نوشته علتشد برای کاربران این سوال پیش آید که کلمه «Air» در‌حال‌حاضر برای اپل چه معنایی دارد.

در یک مصاحبه تازه، «گرگ جازویاک»، معاون ارشد بازاریابی جهانی اپل، توضیحاتی دراین‌باره اراعه کرد. جوزویاک در او مباحثه با «آرون ماینی» گفت که اپل در واقع تصمیم دارد ویژگی‌های اختصاصی به آیپد پرو را با قیمت پایین‌تر، در دیوایس‌های آیپد ایر بگنجاند:

«بدیهی است که با تحول ضخامت، نام محصولات را تحول نمی‌دهیم، اما مدل‌های Air درواقع یکی از محصولات خطوط تشکیل آیپد است که ویژگی‌های مدل Pro را با قیمت مقرون به‌صرفه اراعه می‌کند. این چیزی است که آیپد ایرها را به‌نوعی مشهور می‌کند. به‌گفتن مثال، آیپد ایر ۲۰۲۴ تجهیزبه تراشه M2 است که در نسل قبلی آیپد پرو قرار داشت. این چنین می‌توان او گفت که اندازه ۱۳ اینچی نیز یک ویژگی دیگر می بود که در مدل‌های پرو وجود داشت و اکنون در آیپد ایرهای تازه با قیمت پایین‌تر وجود دارد.»

از نظر جازویاک، اپل مدل‌های گوناگون آیپد را با این استراتژی‌ها اراعه می‌کند:

ادامه مطلب
نور ماه روی اکوسیستم‌ صخره‌های مرجانی تأثیر عجیبی می‌گذارد_تاشکن
آخرین مطالب
  • آیپد ۱۰: «این محصول مدل پایه آیپدها است. این مدل شامل ویژگی‌های مهم است که کاربر دوست دارد در یک iPad مقرون‌به‌صرفه وجود داشته باشد.»
  • آیپد ایر: «ویژگی‌های آیپد پروهای قبلی با قیمتی به‌مراتب کمتر، در این مدل وجود دارد.»
  • آیپد پرو: «ایده اپل این است که آیپد پروها ویژگی‌های نوآورانه‌ای اراعه کنند؛ نه‌فقط ویژگی‌های معمولی که از یک آیپد انتظار می‌رود. به‌گفتن مثال نمایشگر Ultra Retina XDR، بهترین نمایشگر جهان در حوزه تبلت‌ها است و در هیچ دستگاه فرد دیگر وجود ندارد.»
ادامه مطلب
ریکاوری پرسپولیسی‌ها در وجود علیرضا بیرانوند و هنانوف_تاشکن

جازویاک در نهایت او گفت: «امیدواریم روزی ناظر مهاجرت همه کاربران به مدل‌های پرو باشیم.»


دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع