خوش آمدید

بنز مایلر

تشکیل کامیون بنز مایلر و وانت نیسان امسال متوقف می‌شود_تاشکن


به گزارش تاشکن

خبرگزاری صداوسیما در گزارشی به نوشته توقف تشکیل کامیون بنز مایلر و نیسان وانت پرداخت. به حرف های این خبرگزاری، سازمان استاندارد دیگر اجازه تشکیل این دو ماشین تجاری قدیمی را نمی‌دهد. ازاین‌رو تشکیل نیسان وانت و کامیون بنز ۱۹۲۴ طی دو ماه آینده متوقف خواهد شد. این خودروهای تجاری قدیمی از پنج دهه پیش تا بحال روی خط تشکیل خودروسازان قرار دارند و بدون هیچ تغییری هم چنان به تشکیل می‌رسند.

بنز مایلر، خودرویی که تصمیم خداحافظی ندارد!

کامیون بنز مایلر هم‌اکنون در قالب دو نسخه ۱۹۲۴ و ۲۶۲۴ به تشکیل می‌رسد. در گزارش صداوسیما به توقف تشکیل نسخه ۱۹۲۴ اشاره شد، به این علت امکان پذیر تشکیل نسخه نیرومندتر ۲۶۲۴ هم چنان ادامه داشته باشد. طراحی این کامیون به دهه ۱۹۵۰ میلادی بازمی‌گردد و به‌علت ارتفاع زیاد از سطح زمین و عدم وجود سپر محافظ، جهت مرگ هزاران سرنشین خودروهای سواری شده است.

ادامه مطلب
آرش میراحمدی با حضور طنازان تلویزیون و سینما بدرقه شد + عکس- اخبار رادیو و تلویزیون - اخبار فرهنگی تسنیم

دیگر ماشین تجاری قدیمی ایران، نیسان جونیور است که ما در ایران این ماشین را به نام نیسان وانت می‌شناسیم. تشکیل این ماشین نیز از دهه ۱۳۵۰ خورشیدی در ایران اغاز شده است و این وانت با حداقل تغییرات و کم شدن فاحش کیفیت هم چنان روی خط تشکیل زامیاد قرار دارد. این ماشین نیز فاقد ساده‌ترین تجهیزات ایمنی است و حتی زامیاد از نصب کیسه هوا روی آن سر باز می‌زند.

تشکیل کامیون بنز مایلر و وانت نیسان امسال متوقف می‌شود_تاشکن ۱۴

بزرگ‌ترین علت برای عدم توقف تشکیل بنز مایلر و نیسان وانت، نبوده است نسخه‌های جانشین برای این خودروها بوده است. به‌علت ادامه تشکیل طویل‌زمان هر دو ماشین، قطعات یدکی آن‌ها به وفور در بازار وجود دارند. هزینه‌های نگهداری بنز مایلر و نیسان وانت در قیاس با دیگر خودروهای هم‌کلاس پایین‌تر است و به همین علت هم چنان مشتریان به خرید این دو محصول علاقه نشان خواهند داد. زامیاد هم‌اکنون وانت پادرا پلاس را روی خط تشکیل خود دارد و به‌راحتی می‌تواند آن را با نیسان وانت جانشین کند. در نظر دیگر ایران‌ماشین دیزل به گمان زیادً یک کامیون چینی را جانشین بنز مایلر ۵۰ ساله خواهد کرد.

ادامه مطلب
نوشاد عالمیان به یک هشتم نهایی بازی‌های آسیایی صعود کرد
آخرین مطالب

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع