خوش آمدید

هوش مصنوعی گوگل Imagen 3

هوش مصنوعی گوگل Imagen 3 معارفه شد: قدرتمندترین مولد تصویر_تاشکن


به گزارش تاشکن

مراسم گوگل I/O 2024 با معارفه جزئیات انواع ابزارهای هوش مصنوعی گوگل اغاز شد و درنهایت، گوگل مدل هوش مصنوعی Imagen 3 را معارفه کرد. این هوش مصنوعی، مولد تصویری است که به‌ادعای اهالی مانتین‌ویو، قدرتمندترین هوش مصنوعی تصویرساز این برند محسوب می‌شود. انگارً گوگل آماده شده تا بیش‌از پیش در عرصه تشکیل تصاویر با پرامپت قوت‌نمایی کند.

هوش مصنوعی گوگل Imagen 3 تصاویری با جزئیات خیره‌کننده تشکیل خواهد کرد

هوش مصنوعی گوگل Imagen 3 معارفه شد: قدرتمندترین مولد تصویر_تاشکن ۱۴

درحالی‌که OpenAI با مدل تصویرساز Dall-E3 خودنمایی می‌کند، حال گوگل در تازه ترین اتفاقات خود از رقیب هوش مصنوعی قوی این شرکت، یعنی Imagen 3 رونمایی کرده تا رقابت در این قسمت از قبل هم داغ‌تر شود. به‌حرف های گوگل، Imagen 3 بین مدل‌های شبیه باکیفیت‌ترین خروجی را اراعه می‌دهد. این چنین این شرکت می‌گوید که تصاویر تشکیل شده با Imagen 3 از جزئیات بالایی برخوردار می باشند و به حقیقت زیاد نزدیک می باشند.

ادامه مطلب
خداحافظی رامین رضاییان در شب بردن جام حذفی_تاشکن

گوگل این مولد عکس هوش مصنوعی را به‌زودی در دسترس گسترش‌دهندگان و مشتریان سازمانی قرار خواهد داد. انگارً این شرکت در نظر دارد که در فاز بعدی، هوش مصنوعی Imagen 3 را برای عموم افراد نیز انتشار کند. متأسفانه اهالی مانتین ویو جزئیات بیشتری از این هوش مصنوعی به‌اشتراک نگذاشتند و زیاد به آن نپرداختند؛ اما به‌نظر می‌رسد که طی هفته‌های آینده، اطلاعات بیشتری از این هوش مصنوعی گوگل انتشار شود.

دسته بندی مطالب

آخرین مطالب
ادامه مطلب
گوگل از هوش مصنوعی ساخت ویدیو VideoPoet رونمایی کرد + ویدیو

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع