خوش آمدید

خدمات سئو سایت

مطرح آمایش و برنامه ملی نقشه راه گسترش ورزش است_تاشکن


به گزارش تاشکن


به گزارش

خبرگزاری موج


، کیومرث هاشمی در جلسه مشترک با اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همانطور که ابتدا در مجلس برنامه‌های خود را اراعه دادیم بر پایه سیاست‌های کلانبالادستی نقشه راه خود را قرار دادیم و سپس از دیدار رهبر معظم انقلاب با جامعه ورزشکاران، شعار “ورزش قوی، ایران قوی” را دراولویت کارهای خود قرار دادیم.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به کارکرد حوزه ورزش و جوانان در یک سال قبل و توفیقاتی که به دست آمده خاطرنشان کرد: کارهایخود را نقطه‌زنی کردیم که بتوانیم به پیروزی برسیم و برنامه‌ریزی بر پایه اصول حرفه‌ای را در دستور کار قرار دادیم.

ادامه مطلب
گسترش ورزش ایران و روسیه مورد بازدید قرار گرفت

او همین طور گفت: رسیدگی به ورزشکاران مدام مورد اصرار رهبر انقلاب بوده و رییس‌جمهور نیز به انجام آن اصرار دارند و این که باید ازظرفیت ورزش سرزمین به بهترین شکل منفعت گیری کرد. ما در این زمان تلاش کردیم از این ظرفیت بهترین منفعت گیری را کنیم.

هاشمی اظهار داشت: در برنامه‌ریزی انجام شده بعد از برگزاری نخستین جلسه شورای عالی ورزش، هیچ پروژه جدیدی را شروعنمی‌کنیم تا پروژه‌های نیمه همه تعیین تکلیف شود و این کار بر پایه مطرح آمایش سرزمینی انجام خواهد شد. مطرح آمایش سرزمینی وبرنامه ملی پیشرفت دو مطرح مهم ما برای گسترش و آینده ورزش سرزمین خواهد می بود.

او گفت: با هزینه چهار و نیم همتی موفق شدیم بیشتر از سه هزار پروژه نیمه‌همه را تکمیل کنیم. مطرح آمایش سرزمینی عدل را بهورزش برمی‌گرداند و دیگر بر پایه سلیقه نمی‌توانیم پروژه‌ها را افتتاح و راه‌اندازی کنیم.

ادامه مطلب
وزیر ورزش و جوانان سرپرست دفتر سیاستگذاری و گسترش ورزش بانوان را منصوب کرد

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به واگذاری دو باشگاه پرطرفدار سرزمین اظهار داشت: سپس از ۳۰ سال دو باشگاه استقلال و پرسپولیستعیین تکلیف شد که با این حرکت بزرگ و همراهی دولت و رییس‌جمهور توانستیم این دوباشگاه را از بلاتکلیفی خارج و به بخشخصوصی واگذار کنیم.

وی خاطرنشان کرد: یکی از موضوعاتی که رهبر انقلاب مدام به آن اصرار داشتند حمایتورزشکاران به لحاظ معیشتی و رفاهی می بود کهما خوشبختانه با حمایترییس‌جمهور موفق به برنامه‌ریزی مطرح شهرک مدال شدیم که اتفاقات خوبی تا الان افتاده است و پیگیر هستیمکه این مطرح به زودی کلید بخورد.

وی او گفت: لایحه نظام جامع باشگاه‌داری که کمیسیون فرهنگی نیز از آن حمایتکرده اگر در صحن به تصویب برسد تبدیل اتفاقاتخوبی برای ورزش و حالت باشگاه‌های ما خواهد می بود. اخیرا به لطف و حمایتدولت سیزدهم توانستیم پاداش ورزشکاران را نیز پرداختکنیم‌ و تلاش کردیم در اغاز المپیک و پارالمپیک با شرایط بهتری ورزشکاران به تمرین بپردازند و اعزام شوند.

ادامه مطلب
وزیر ورزش درگذشت دکتر محمد توکل را تسلیت او گفت

کیومرث هاشمی تصریح کرد: ورزشکاران اندوخته‌های این سرزمین می باشند و رهبر معظم انقلاب و رییس‌جمهور نیز اصرار دارند به اینسرمایه‌ها رسیدگی کنیم و نباید قهرمانان را رها کنیم.

او همین طور گفت: او گفت و گو فیرپلی مالی یا انصاف مالی که با مقصد افت مدیریت هزینه‌ها خواهد می بود جزو برنامه‌های ما است که به جدیت اینموضوع را پیگیری می‌کنیم و بر پایه هزینه و درآمد دیگر باشگاه‌های ما می‌توانند هزینه و برنامه‌ریزی کنند. فدراسیون‌هایی که لیگحرفه‌ای دارند موظف به مراعات این قانون می باشند.

وی فرمود: وزارت ورزش تنها وزارتخانه‌ای است که سامانه مبارزه با فساد را راه‌اندازی کرده و بر پایه گزارش‌هایی که به دست منمی‌رسد اگر در یک نقطه‌ای از سرزمین فسادی رخ داده باشد ما رسیدگی می‌کنیم. او گفت و گو راه‌اندازی منشور اخلاق ورزشکاران نیز جزو دیگرکارهای ما بوده و همه فدراسیون‌ها و هیات‌های ما موظف به‌ اجرا و ضمانت به این منشور اخلاقی هستتد.

ادامه مطلب
بیانات مقام معظم رهبری رسالت ما را سنگین‌تر کرد

وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: الزام و تدوین پیوست فرهنگی یکی دیگر از عمل های ما در این زمان بوده است و این نوشته را برایتمام رویدادهای ملی و بین‌المللی درنظر گرفته‌ایم. جزو تاکیدات ما به همه فدراسیون‌ها است که پیوست فرهنگی را برای مسابقات خود بهویژه در مسابقات برون مرزی داشته باشند.

هاشمی خاطرنشان کرد: او گفت و گو دقت به شهدای ورزشکار و خانواده آنها نیز جزو منویات رهبر انقلاب است و همیشه مورد دقت ما در اینمدت بوده است و به آن رسیدگی می‌کنیم. این چنین او گفت و گو حق پخش تلویزیونی جزو یکی از مطالبات مهم جامعه ورزش است که باتصویب مجلس و عزمی که دولت دارد امیداریم که این نوشته به زودی اجرایی شود.

وی فرمود: در سال ۱۴۰۲ به لحاظ مدال‌آوری اتفاقات خوبی برای ورزش ما رقم خورد که این رشد چشم‌گیر در مدال‌آوری را در آستانهبازی‌های المپیک به فال نیک می‌گیریم. ما توانستیم از این مدال‌آوران با وجود رییس‌جمهور تشکر کنیم که ورزشکاران ما با روحیه بهتریدر المپیک حاضر شوند.

ادامه مطلب
هیچ اثری در نمایش خانگی بدون مجوز از ساترا انتشار نمی بشود

کیومرث هاشمی در آخر اظهار داشت: او گفت و گو حمایتاز اشتغال و ازدواج جوانان نیز از دیگر برنامه‌های مهم ما در این وزارتخانه بودهاست. خوشبختانه در این زمان ۱۵۷ همت به ۷۷۳ هزار نفر متقاضی دریافت کننده وام ازدواج تعلق گرفت که کار بزرگی است.



آیا این خبر سودمند می بود؟




دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع