خوش آمدید

شرایط فروش لاماری ایما هیبرید

شرایط فروش لاماری ایما هیبرید اظهار شد + جدول اردیبهشت ۱۴۰۳_تاشکن


به گزارش تاشکن

طی هفته قبل ناظر وجود لاماری ایما HEV در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی بودیم. اکنون آرین موتور شرایط فروش لاماری ایما هیبرید را برای اردیبهشت ۱۴۰۳ خبرداد. این بخشنامه از نوع نقدی با موعد تحویل سریع است که طی آن، خودروها بعد از گذشت ۳۰ روز کاری به متقاضیان تحویل داده خواهد شد. با این‌که تحویل لاماری ایما هیبرید تا این مدت اغاز نشده است، نمایشگاه‌های ماشین از هم‌اکنون عمل به پیش‌فروش این ماشین با قیمت‌های بالا کرده‌اند. رقم درخواستی اکثر نمایشگاه‌ها برای این ماشین، مبلغی بین ۲.۸ الی ۳ میلیارد تومان است. یقیناً برخی نمایشگاه‌ها این ماشین را به‌صورت اقساطی با پیش پرداخت ۱.۸ میلیارد تومانی که معادل قیمت رسمی ماشین است، به متقاضیان اراعه کرده‌اند.

شرایط فروش لاماری ایما هیبرید، اردیبهشت ۱۴۰۳:

ماشین مدل قیمت رنگ‌های حاضر موعد تحویل سود شراکت سود انصراف جریمه دیرکرد روش پرداخت
لاماری ایما هیبرید ۲۰۲۳ یک میلیارد و ۸۶۶ میلیون تومان سفید، مشکی، خاکستری ۳۰ روزکاری ۰% ۰% ۳۰% سالیانه نقدی
شرایط فروش لاماری ایما هیبرید اظهار شد + جدول اردیبهشت ۱۴۰۳_تاشکن ۱۴

لاماری ایما HEV یک ماشین هیبرید سنتی به حساب می‌آید و ازاین‌رو برای مصرف‌کننده ایرانی مناسب خواهد می بود. درگاهی برای شارژ باتری‌ها روی این ماشین تعبیه نشده است و موتور بنزینی ماموریت شارژ آن‌ها را بر مسئولیت دارد. پیشرانه درون‌سوز این ماشین از نوع ۱.۵ لیتری توربوشارژر است که به‌صورت جدا گانه ۱۶۸ اسب‌بخار قوت و ۲۸۰ نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند.

ادامه مطلب
۱۵ بازی برتر جنگ جهانی دوم که از شما یک سرباز واقعی می‌سازند

هنگامی‌که موتور برقی به پشتیبانی موتور بنزینی می‌آید، لاماری ایما HEV می‌تواند حداکثر ۱۷۴ اسب‌بخار قوت و ۳۰۰ نیوتن‌متر گشتاور آزاد کند. پکیج باتری‌های این ماشین ۲ کیلووات ساعت ظرفیت دارد و برای رانندگی درون‌شهری کافی به نظر می‌رسد. یقیناً در رانندگی پرشتاب، موتور بنزینی چندین دفعه و چندین دفعه برای شارژ کردن مجدد این باتری‌ها مورد منفعت گیری قرار خواهد گرفت.

گیربکس CVT مخصوص خودروهای هیبریدی موسوم به گیربکس e-CVT، ماموریت انتقال قوت را در لاماری ایما هیبرید بر مسئولیت دارد. انتقال قوت در این ماشین هم چنان به دیفرانسیل جلو انجام می‌شود، ازاین‌رو نسخه هیبریدی لاماری ایما هم چنان یک کراس‌اوور شهری به حساب می‌آید.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
شعبه اخذ رأی برای اهالی فرهنگ و هنر در تالار وحدت تهران_تاشکن

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع