خوش آمدید

سریال طنز «بدل» جایگزین «هفت سر اژدها» می‌شود

سریال «بدل» به شبکه سه رسید_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش ، مجموعه طنز «بدل» از جمعه ۲۸ اردیبهشت‌ماه و با پایان سریال «هفت سر اژدها» از شبکه سه هر شب حوالی ساعت ۲۰:۳۰ روی آنتن شبکه سه خواهد رفت.

در سریال «بدل» بازیگرانی همچون شهرام قائدی، هادی عامل هاشمی، داریوش سلیمی، اصغر حیدری، ساعد هدایتی، اشکان اشتیاق، فرزانه سهیلی، ابوالفضل رجبی و پریسا مقتدی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این سریال درمورد زندگی افراد ساکن در یک محله نوشته شده است و خانواده‌ای به عکس کشیده می‌شود  که از قدیم، نسل‌به‌نسل به شغل عطاری مشغول می باشند؛ اما تغییرات زمانه آنها را با چالش‌هایی مواجه می‌کند. نام شخصیت مهم این سریال نیز رضا عطاران است.

این سریال به کارگردانی و نویسندگی علی مشهدی (علیرضا مسعودی) و به تهیه‌کنندگی رضا نصیری‌شهرضایی محصول سیما فیلم است و در فضایی طنز به تحول انسان پرداخته است.

ادامه مطلب
شرکت های هواپیمایی بیش از 16000 هواپیما را تعمیر کرده اند
آخرین مطالب

علی مسعودی همچون کارهای دیگر خودش «بدل» را هم به نگارش درآورده و در ۲۶ تکه آماده پخش خواهد شد. 

«کوچه اقاقیا» و «قرارگاه مسکونی» از دیگر آثار مسعودی در حوزه نویسندگی مجموعه‌های تلویزیونی بوده است و این چنین کارگردانی سریال‌های «آخر خط» و «نوروز رنگی» را در سال‌های تازه در تلویزیون به مسئولیت داشته است.

سریال تلویزیونی «بدل» پیشتر از گزینه‌های پخش در نوروز ۱۴۰۳ نقل می بود اما به پخش نرسید و سپس از سریال «هفت سر اژدها» از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

ادامه مطلب
سریال تازه شبکه دو کلید خورد

دیگر عوامل این سریال عبارت هستند از مدیر تشکیل: علی خلیلی، مدیر تصویربرداری: فرزام گل سفیدی و جمال شمس، مدیر صدابرداری: بهروز عابدینی، مدیربرنامه‌ریزی: وحید کاشی، دستیار اول کارگردان: محمدرضا زاهدیان، دستیار کارگردان: محمد امین سلیمی راد، طراح صحنه: نیما حسن نیا، طراح لباس: پردیس رافعی، منشی صحنه: شیما باقری و مدیر تدارکات: محمدعلی‌ محمدی.

انتهای مطلب/

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع