خوش آمدید

حمایت همه جانبه پلیس امنیت اقتصادی فراجا از برنامه های تحولی صندوق ذخیره فرهنگیان

حمایتهمه جانبه پلیس امنیت اقتصادی فراجا از برنامه های تحولی صندوق ذخیره فرهنگیان_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرگزاری برنا، سردار رحیمی رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا به همراه معاونان خود امروز با وجود در محل صندوق ذخیره فرهنگیان با احمدی مدیرعامل صندوق دیدار و اصرار کرد صندوق ذخیره به گفتن یک بنگاه اقتصادی متعلق به فرهنگیان سرزمین نیازمند حمایتهمه جانبه است تا بتواند درفضایی آرام، امن و شفاف با قوت و قوت برنامه های خود را جهت بهبود و گسترش و جهش این مجموعه پیش ببرد.

رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا این چنین با تقدیر از تدبیرها و سیاست های تیم مدیریتی تازه در حوزه شفاف سازی، نظارت پذیری و فسادستیزی تصریح کرد پلیس امنیت اقتصادی فراجا با همه توان و امکانات خود برای پشتیبانی به صندوق ذخیره، در جهت صیانت از منافع و حقوق فرهنگیان آمادگی دارد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با گفتن این که جنگ امروز دشمن، جنگ همه عیار اقتصادی است اصرار کرد باید به طور جهادی به مقابله با این اتفاق برویم و در این مسیر، برخورد با مجرمان اقتصادی و قاچاق کلان جزو برتری‌های کاری پلیس امنیت اقتصادی است. 

ادامه مطلب
متفورمین پُرمصرف‌ترین دارو در ایران است - تاشکن

سردار رحیمی اساسی ترین مقصد راه اندازی پلیس امنیت اقتصادی را استقرار نظم، امنیت و مطمعن خاطر برای فعالان این حوزه ذکر کرد و او گفت: فعالان اقتصادی افسران جنگ اقتصادی می باشند که با همه وجود سختی‌ها در این حوزه خوش درخشیده‌اند و در این عرصه مجاهدانه ایستاده‌اند.

محسن احمدی مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان نیز در این دیدار ضمن سپاس از وجود سردار رحیمی و معاونان در صندوق ذخیره فرهنگیان و اظهار حمایتایشان از برنامه ها و پروژه های اقتصادی و تولیدی شرکت های تابعه صندوق ذخیره فرهنگیان، یکی از راهبردهای مهم صندوق در دوره تازه را کنترل و نظارت حداکثری و هوشمند بر فعالیت‌ شرکت ها خبرداد.

ادامه مطلب
نسل بعدی هواپیمای ایکس دارپا با نام XRQ-73، امسال پرواز خواهد کرد_تاشکن

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان با اشاره به برنامه های دوره مدیریت تازه برای تشکیل شفافیت حداکثری، تعیین تکلیف شرکت های زیان ده، عرصه سازی ورد شرکت ها به بورس اوراق بهادار و انجام نظارت هوشمند، راه اندازی فاز اول سامانه نظارت و شفافیت اطلاعات و اسناد صندوق ذخیره فرهنگیان با نام سامانه پنجره در هفته معلم را خاطرنشان کرد و او گفت: این سامانه در راستای یکپارچگی سازمانی، انضباط مدیریتی، نظارت حداکثری و در یک کلام شفافیت فعالیت ها و عمل های، اغاز به کار کرده و امیدواریم در آینده نزدیک به سامانه هوش تجاری(BI) منجر گردد.

وی با استقبال از اظهارات سردار رحیمی درخصوص حمایتاز برنامه های تحولی و نظارتی و پشتیبانی به رونق صندوق ذخیره فرهنگیان اصرار کرد صندوق یک امانت نزد ماست و ملاک ما برای فعالیت در صندوق سلامت، پاکدستی، مسئولیت‌پذیری و لیاقت های تخصصی است.

ادامه مطلب
سهم ۱۲ درصدی ایران از درآمد نفتی اوپک در ۹ ماه سال ۲۰۲۳

انتهای مطلب/ 

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع