خوش آمدید

با تیزهوشی گرامی به گل رسیدیم/ نهادهای نظارتی به مسائل حاشیه باید رسیدگی کنند

با تیزهوشی گرامی به گل رسیدیم/ نهادهای نظارتی به مسائل حاشیه باید رسیدگی کنند_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان،محمد ربیعی بعد از پیروزی یک بر صفر تیمش روبه رو پیکان اظهار کرد: به تیم پیکان خسته نباشید می‌گویم. در نیمه اول کم و بیش صاحب توپ بودیم. تیم حریف چند مرتبه توانست خط اول ما را بشکند. گل ما از روی تیزهوشی گرامی به دست آمد.

او گفت: در نیمه دوم پیکان بی‌محابا جلو آمد و ما هم به جستوجو حملات سریع بودیم. در ضدحمله‌ها چند مورد تک به تک داشتیم، اما گل نزدیم. می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. در بازی امروز هم امیرحسین جدی مصدوم شد و دو بازیکنمان چهار اخطاره شدند. فروزان هم در دقایق آخر مقداری مصدوم شد. 

سرمربی ذوب‌آهن تصریح کرد: در ۴، ۵ بازی تازه تیم ما خوب می بود، حقمان برد، برای مثال در بازی با استقلال حقمان این می بود گل‌های بعدی را بزنیم، امروز هم همین اتفاق افتاد. باید مقداری روی این مساله کار کنیم. 

ادامه مطلب
گاردین هالند را اول و مسی را دهم جهان معارفه کرد

او همین طور گفت: امروز در لیست ما شش بازیکن زیر ۲۰ سال بودند. باید با همه وجود کار کنیم. 

ربیعی در خصوص پنالتی از دست رفته ذوب‌آهن، او گفت: ما شش بازیکن داشتیم که پنالتی خراب کردند. در تمرین روی این مساله زیاد کار می‌کنیم، باید آنقدر تمرین کنیم و پنالتی بزنیم تا یکی گل شود.

وی در ربط با مشکلات مالی تیمش خاطرنشان کرد: هر جایی مشکلاتی دارد و اینجا هم به همین صورت است. تلاش من این است که مدیریتم به شکلی باشد که تمرکز تیم نگه داری شود. همه تیم‌ها مشکلات مالی دارند و ما باید به کارمان ادامه دهیم.

ادامه مطلب
مبینا نعمت‌زاده دومین سهمیه المپیک تکواندوی بانوان ایران را به‌دست آورد

وی درمورد حواشی تازه مس رفسنجان و ورود نهادهای نظارتی اضافه‌کرد: من مسئولیت فنی دارم و مساله بعدی این که اکنون در ذوب‌آهن هستم. در این خصوص دستگاه‌های نظارتی که وجود دارند، می‌توانند جواب دهند.

سرمربی ذوب‌آهن در رابطه با سخن بگویید‌های عنایتی، اظهارکرد: من روحم از این داستان خبر نداشت. اگر جریان توپ جمع کن ها درست باشد، از همه مسئولان بازی می‌خواهم کاری کنند که دیگر این مساله تکرار نشود.

انتهای مطلب

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع