خوش آمدید

بازیکنان استفلال وقت تلف می کردند

بازیکنان استفلال زمان تلف می کردند_تاشکن


به گزارش تاشکن

عبدالله ویسی در نشست خبری بعد از این دیدار که درسالن کنفرانس ورزشگاه آزادی برگزار شد او گفت: بازی برای کل لیگ مهم می بود و ما برای امتیاز می جنگیدیم و استقلال برای سه امتیاز. تیم ما تحت تاثییر هواداران استقلال قرار گرفتیم.

او همین طور گفت: می دانستیم که گل می خوریم و تلاش کردیم که این اتفاق رخ ندهد اما در نهایت از همان روش قبلی استقلال گل زد. ما هر چند باختیم اما موقعیت های خوبی داشتیم. بازنده سربلند بودیم و باید به فکر بازی های بعدی باشیم.

ویسی در ادامه گفت: ما می توانستیم برابر استقلال گل نخوریم. من به مردم خوزستان قول داده ام که فولاد در لیگ برتر بماند. ما در سه بازی آینده امتیازات ملزوم را کسب می کنیم و قطعا در لیگ برتر باقی خواهیم ماند.

ادامه مطلب
حساب استقلالی‌ها شارژ شد

سرمربی تیم فوتبال فولاد در رابطه عقب نشینی تیمش از اول بازی او گفت: ما بازی را به خوبی بسته بودیم و روی ضد دعوا برنامه داشتیم که نیمه اول موفق بودیم اما در نیمه دوم گل خوردیم و ناچار شدیم باز بازی کنیم. استقلال عقب نشینی کرد و بازیکنانش روی زمین می افتادند و زمان تلف می کردند. طبیعی هم می بود چون سه امتیاز را می خواستند.

وی در جواب به این سوال که علت ناکامی تیم های خوزستانی در فصل جاری چه می بود او گفت: چیزی که گریبان تیم های خوزستانی را گرفت مسایل مالی می بود اما باید کالبدشکافی شود و همه بنشینند بازدید کنند که چرا حالت فوتبال خوزستان باید اینگونه باشد. الان کاری نمی شود کرد و همه باید تمرکزشان را بگذارند که دو تیم را نجات دهند.

ادامه مطلب
بعضی می‌خواهند آرامش باشگاه استقلال را برهم بزنند

ویسی در رابطه تحول رنگ پیراهن فولاد او گفت: این اتفاق برای فوتبال ایران زشت است. این مسایل حاشیه ای در فوتبال ایران هست و روز به روز هم زیاد تر می شود. در حالی که فوتبال جهان هر روز پیشرفت های بیشتری می کند.

وی در رابطه قضاوت این دیدار هم او گفت: قضاوت او گفت و گو جداگانه ای است که باید داور به شرایط میزبانی و مهمانی کاری نداشته باشد. امروز قضاوت هوای ما را نداشت.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در رابطه این که چرا تماشاگران از تیم های خوزستان حمایتنمی کنند او گفت: شک ندارم که به این تماشاگران خط می دهند و برخی نمی خواهند اتحاد تماشاگران نگه داری شود. فعلا کاری نمی شود کرد و با همین شرایط باید ادامه دهیم.

وی در رابطه بخشیدن جریمه انضباطی اش او گفت: من به کمیته انضباطی رفتم و توضیحاتم را ارایه دادم. در آیین نامه هم آمده است که جریمه سخن بگویید های غیرفنی چه مقدار است. به همین خاطر جریمه ام را بخشیدند.

ادامه مطلب
۱۰ گل خاص اروپایی برای طارمی ثبت شد

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع