خوش آمدید

مستند «غیر رسمی6» جمعه پخش می‌شود

همراه با رهبری در راهروهای نمایشگاه کتاب_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش ، در مستند «غیر رسمی۶» قسمتی از سیره عملی رهبر انقلاب دیده می‌شود که برای مردم کمتر دیده شده است؛ تکه‌های یک تا پنج این مستند مربوط به جلسات پنجشنبه‌ای رهبر انقلاب با گروه‌های گوناگون خبرگان جامعه می بود و در این تکه، تصاویر دیده نشده از رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب و خاطراتی از مسئولین و افراد گوناگون مرتبط با حوزه کتاب به عکس کشیده شده است.

تکه ششم این مستند به روایت نسبت رهبر انقلاب و کتاب پرداخته که روایتی مفصل، پرجزئیات و دارای ماجراهای گوناگون است به طوریکه مخاطب حس می‌کند همراه با رهبری در راهروهای نمایشگاه کتاب قدم می‌زند یا در جلسات غیررسمی و صمیمانه‌ای که با شاعران و نویسندگان دارند، روی زمین نشسته، به سخن‌هایشان گوش می‌سپارد و با شوخی‌هایشان می‌خندد.

ادامه مطلب
خدمات رسانی نیروهای اورژانس در مراسم تشییع شهدای خدمت + تصاویر - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن

چهره پدرانه رهبر انقلاب در این مجموعه مستندها کاملاً هویداست و این آثار توانسته است از بین آرشیو دفتر نشر مقام معظم رهبری چهره متغیری از رهبر انقلاب اراعه کند که پیش از این کمتر به آن پرداخته شده می بود. تکه ششم مجموعه مستند «غیر رسمی» روایتی از انس رهبر انقلاب با کتاب و اهالی فرهنگ را به مخاطبان مشخص می کند.

بخشی از مستند به پخش تصاویری از وجود رهبری در ادوار گوناگون نمایشگاه‌های کتاب می‌گذرد و بخشی دیگر هم مصاحبه با وزرای ارشاد و مسئولان فرهنگی زمان است از علی لاریجانی و احمد مسجد جامعی گرفته تا غلامعلی حداد عادل، سیدعباس صالحی و محمدحسین صفار هرندی.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
بازی پرسپولیس با النصر بدون تماشاگر /حضور تیم آنگولا ۱۰ میلیارد تومان هزینه داشت

از بین شاعران و نویسندگانی که در این مستند با آنها او مباحثه شده است می‌توان به نام هایی چون اسماعیل امینی، ناصر فیض، راضیه تجار، مرتضی سرهنگی و محمدرضا سرشار اشاره کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند مستند «غیر رسمی۶» را امشب یکشنبه ۲۳ اردیبهشت‌ماه حوالی ساعت ۲۲ از قاب افق سیما به تماشا بنشینند.

انتهای مطلب/

دسته بندی مطالب

کسب وکار

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع